25 kişi miyiz arkadaşlar?
Bir düşünün sayın MT kullanıcıları: Lütfen bu yazıyı okuyan herkes düşünsün.
Düşünün (Allah Korusun) trafik kurallarına uymayan bir 4 teker kullanıcısının yüzünden hayata veda ettiğinizi... Annenizi, babanızı, eşinizi düşünün... Ya çocuklarınız? Oğlunuz kızınız, ciğeriniz?? Düşünün, saniyesinde büyütün o çocukları 21 yaşına... "Baba, bana ölümünle ihanet etmenin ardından bak üniversiteye girdim... Ben de bir motosiklet kullanıcısıyım ve halen bizi önemsemeyen 4 teker kullanıcıları her yerimizi sarmış durumda... Bugün bir arkadaşımı daha kaybettim, bir kazada, o da motosiklet kullanıcısıydı. Senin arkadaşların seni yalnız bıraktılar ama ben ve benim gibi insanlar hakkımızı aramaya devam edecekler..." diyecek belki... ve şimdi tekrar dönün gerçek hayata, ilerde siz de olaylara gözlerini yuman ve bu kazalara bir vesile olan insanlardan olmak istemiyorsanız, yapılan bu haksızlığa dur demek için orada olun... olun ki bu işlemeyen ceza sistemini işletip, caydırıcı unsur olmalarını sağlayalım...