Önemli bakın ninja 250r!

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
bi videoda gözüme çarptı bu 250r de oturacak yer yoktu
ben de bundan alacağım için direk panikledim
resimlere baktım yani resmen bana inat yapmışlar
bakın

bunda var neyse bi de öbürüne baktım

şimdi bu modelde arka koltulk var mı yok mu kurt düştü içime :pr:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
o kısım sökülüp takılabiliyor olması lazım ben öyle biliyorum
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Evet sökülüp takılabiliyor, panikleme :)

O arkası plastik, artçı almak istemediğin zaman, koltuğu çıkartıp onu takabiliyorsun.. :cat:

Abim bana inat hep öle dolaşıyodu istanbuldayken :pr:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
ne zaman kaça gelicekmiş ben ilk defa gördüm hayretttt :silent:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Mart nisan ayıları arası Türkiye pazarına girecek diye biliyorum... Bende istiyorum bundan ama hele bi gelsin. İnsallah 4 silindir olur...
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
255 cc den küçük olacaksa 4 silindirli olması imkansız ama pahalı olmassa gt250 ye alternatif olabilir
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ybr 250 deki gibi uçuk bir fiyat koyarlarsa hyosung'a rakip olamaz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
burda bir arkadaşımızda var... Ama zzr250... Güzel makina.... İyide kaçıyor..
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
zzr250 nin makyajlanmış hali bu, sıralı 2 silindir yani. farklı olarak bir de enjeksiyonlusu da gelecekmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst