Ön Teker Yalpalıyor

Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Merhaba Arkadaşlar,Önden Çarpma sonucu yaşanılan kaza sonrasında Şuan sanırım tek sorunum Kaldı,Ön teker hareket halinde Sağa Sola Yalpalıyor.Yolda giderkende bu durum Direksiyonunda sağa sola oynamasına sebep oluyor,Sizce bu sağa sola yamulmanın sebebi nedir,Janttan mı kaynaklı yoksa tekeri tutan millerden mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
fren diskinde sürtünme varsa milden ya da bilyalardan kaynaklıdır ama disk ve fren sağlam lastik 8 çiziyorsa janttandır
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
jant eğer tel jantsa tamiri mümkün eğriliği düzeltip bir akort yaptırın ama çelikse tamir olmaz olsada sağlıklı olmaz.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çarpmanın şiddetine göre tekeri tutan milin yamulması minimum seviyededir mantıkta jantın metal malzemesi ile milin hamurları farklıdır mil janttan kat kat daha sert çelik malzemedir jant ise sertleştirilmiş aliminyum ,yada telli olanlardansa ki sağlıklı bir cevap almak istiyorsan biraz daha detay yazmalısın :)

milin yamulma ihtimali çok düşük, tekerindeki balansın , yalpanın sebebi mantıken janttır ister tel ister aliminyum döküm olsun ... iyi forumlar hayırlı ramazanlar...
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Jantı değiştirttim bugun,Sorunum düzeldi sayılır ama budefada motoru kontrol edemıyorum.kazık gibi dümdüz gıdıyor,hıc sağa sola manevr yapamıcak gibi ve sankı motor sureklı vıraja gırcekmısım gıbı bı halde.Buda umarım son sorunumdur amortisorlerle alakası sanırım.tekerı degıstıren ustaya sordum bı sorun varmı acaba dıye ,kolay kolay bıse olmaz bunlara dedı,baktı ettı bse yok dedı,bırtek dıreksıyonda bosluk var dedı ama ben amortısorlerde bıse oldugundan emınım,yanı hıc ıyı hareket etmıyolar,İndiğinde kalmıyolar kalktıgıda takılıyor bazen rahat degıllr.Amortısorlerde bısey yok dıyınce bosluguda yaptırmadım.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Jantı değiştirttim bugun,Sorunum düzeldi sayılır ama budefada motoru kontrol edemıyorum.kazık gibi dümdüz gıdıyor,hıc sağa sola manevr yapamıcak gibi ve sankı motor sureklı vıraja gırcekmısım gıbı bı halde.Buda umarım son sorunumdur amortisorlerle alakası sanırım.tekerı degıstıren ustaya sordum bı sorun varmı acaba dıye ,kolay kolay bıse olmaz bunlara dedı,baktı ettı bse yok dedı,bırtek dıreksıyonda bosluk var dedı ama ben amortısorlerde bıse oldugundan emınım,yanı hıc ıyı hareket etmıyolar,İndiğinde kalmıyolar kalktıgıda takılıyor bazen rahat degıllr.Amortısorlerde bısey yok dıyınce bosluguda yaptırmadım.

en ıyısı sen sat bu motoru yenısını al. bu motorda artık var bi huzursuzluk . . .
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
gidon vidası fazla sıkılmış. zamanla gevşer sende rahat rahat hareket ettirebilirsin endişelenme. beklemem diyorsan elinle de gevşetebilirsin. amartisörlerin ise sanki hatalı üretilmiş gibi geldi. değişimini iste bunlar esnemiyor de normal derse ordaki herhangi bir motorla karşılaştıralım de onlarda aynıysa oradan uzaklaş bir dahada gitme oraya =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst