On numara drift

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
abi bu harket çok zor...yani bir hatada direkt göt atar makina...yere 2.80...çok riskli ve zor çalışma...

Kesinlikle haklısın, bu amca rahat 2-3 motor harcamıştır, öyle bende yaparım yapıyorum buda bişiymi diyen arkadaşları da ellerini geçtim ayaklarından öpüyorum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle haklısın, bu amca rahat 2-3 motor harcamıştır, öyle bende yaparım yapıyorum buda bişiymi diyen arkadaşları da ellerini geçtim ayaklarından öpüyorum :cherry:

sen motoruna yazık etmeden kaza filan yapmadan bu işi başar ben senin elini öpeyim..(elini öptükten sonra harçlık isterim):p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kesinlikle haklısın, bu amca rahat 2-3 motor harcamıştır, öyle bende yaparım yapıyorum buda bişiymi diyen arkadaşları da ellerini geçtim ayaklarından öpüyorum :cherry:

kanka yalancı muamelesi yapıyonuz ya helal olsun diyorum başkada bişey demiyorum küstümmm:cherry:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bu başlık açılmıştı kitliyom :p

2005 yılında skulhunter açmış, yıl 2008 hala içimizden biri yapamıyorsa boşa tartışmayın :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu başlık açılmıştı kitliyom :p

2005 yılında skulhunter açmış, yıl 2008 hala içimizden biri yapamıyorsa boşa tartışmayın :p

benim mesajımın olduğu topağı nası kitlersinn ülenn...bre zındık...:p


sen bi köprüden geçemiyosun be...kukalara çarpan Kapıcı...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu başlık açılmıştı kitliyom :p

2005 yılında skulhunter açmış, yıl 2008 hala içimizden biri yapamıyorsa boşa tartışmayın :p

Yok paşam kitlemesen diyorum..Hani yeni arkadaşlar var..
Belkim onlara bir nebze faydası dokunur..:bounce:
Demekki zamanı gelmiş ki aYe (Murat) açmış...:wiinkk:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Video daki Garry McCoy, adamın sürüş tarzı bu :bounce: tabii coq 'unda dediği gibi yarışlarda bu tarz hareketler zaman kaybına neden oluyor. Ama izlemesi keyifli :mrgreen:

Sondaki drift mükemmel
[yt]B3MbBiGGI-k[/yt]

[yt]eDoWumPMF3I[/yt]

Why Gary McCoy Spins his tires :cherry:
[yt]gGIPmTLSxGI[/yt]

Her zaman papaz pilav yemez
[yt]TbDdogDkOww[/yt]

Sete'de konuşturuyor
[yt]Jbuqt1Zq-ds[/yt]

Melandri
[yt]GZcvi0xWqfQ[/yt]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Skull;
güzel çalışmışsın.:)

Ben bu hareketin alası böyle yapılır deyip, örnek gösterecek olsam, ikinci videoyu ders kitaplarına sokarım.

MotoGp de çok fazla göremiyoruz bu hareketleri.
Bunun nedeni de çekiş kontrol sistemi denilen nanenin fazla riske izin vermemesi.
Seyretmesi zevkli tabii.
Ama yarış bitince en çok alkışı yarışı kazanan alıyor.:)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Ben hız motorlarında hareket yapılmasına karşı birisiyim ( hız motorumda yok ) fakat bu hareket çok hoşuma gitti. Yapabilen tüm arkadaşlara helal olsun!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst