Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
- Konu Yazar
- #41
abi bu harket çok zor...yani bir hatada direkt göt atar makina...yere 2.80...çok riskli ve zor çalışma...
Kesinlikle haklısın, bu amca rahat 2-3 motor harcamıştır, öyle bende yaparım yapıyorum buda bişiymi diyen arkadaşları da ellerini geçtim ayaklarından öpüyorum :cherry: