- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 492
- Konu Yazar
- #1
merhabalar 3 gün önce o km bir motoran torro cub aldım.daha önceden motosikletim yoktu ama çok defa arkadaşların scooter tarzı oto vitesli makinalarını kullandım ama sonuçta acemiyim .fakat aldığım motosiklet yarı otomatik olduğu için vites konusunda az da olsa sorun yaşadım ilk günler.ilk sorunum şu .vites kolunun arka kısmı yani basınca vites küçülen yer ön kısımla aynı seviyede .mantığımca insan ayağının topuk kısmının hareket kabiliyeti burun kısmına nazaran daha az olduğu için topukla basılan kısmın aerodinamik olarak biraz daha yüksekte olması gerekmiyo mu?bariz olarak topukla vites küçültürken zorlanıyorum.tabi şu da var sizce topukla basıp mı vites düşürülmeli yoksa kolun uç kısmından burundan kaldırarak mı?şu an için ben topukla zorlandğım için burundan kaldırıyorum.sorun 2:bu ön fren disk ayarı nasıl yapılır ?şu an bilmiyorum belki motosiklet yeni olduğundan belki ama ön tekerden dönünce cıv cıv sesler geliyo ve boşta teker çok az da olsa kasılıyo. şöyle tekeri döndürünce bisiklet tekeri kadar olmasa da az olsa 2-3 saniye dönmesi gerekmez mi?ayrıca ön disk fren de öyle pek sıkı da değil yani duruyo ama sanki kampana gibi hissiyat veriyo. ustalar ,motosiklete gönül vermiş arkadaşlar fikirlerini yazarlarsa memnun olurum.herkese kazasız sürüşler....:king: