Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer yapım aşamasını da paylaşırsa DIY bölümüne .. sadece yapılmış hali Motosohbete..
Maşallah, yaptım diyorsun doğrudur, para versen bu kadar güzel işçilik çıkmazdı.
Kesimler lazer diyelim de kıvırmaları nasıl becerdin.
Ellerine sağlık. Meslek nedir.
okadar zarif değil yahuat kuyruğuna konmuş bir kelebek gibi zarif olmuş.
işte ben motor diye buna derim maşallah
Maşalah maşallah kız gibi motor çamurlukda güzel olmuş elinize sağlık
Paylaşım için sağolun :cat:
len çakal gaza getirip senin gezine katılayım istiyorsan söyle açık açıkanca böyle çamurluk ayaklık vs yaparsın zaten
arada hiç şöyle türkiye turu yapmazsın:cherry:
aman motorun toz olmasın :sunny:
Gelmedinki dün akşam kardeş,Abi site bahçesinden dışarı çıkar şu motoru arada bir. Hava alsın memleket görsün biraz.