Ön çamurluk koruması ve uzama yapımıı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ön çamurluğun çizilmsini önlemek için birşeyler yaparken birde arkadan uzatayım hem indian a benzesin hemde radyatörü çamurdan tozdan koruyayım dedim
imzamı attım.
vermiş olduğumuz kafa karışıklıklarından dolayı özür dileriz
eylemlerimiz sürecektir.

ovepD.jpg


anaAl.jpg


QXhTs.jpg


 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
25
Çok güzel olmuş, elinize sağlık. Böyle yaratıcı ve işe yarayan uygulamalar bizlere de örnek oluyor.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Eğer yapım aşamasını da paylaşırsa DIY bölümüne .. sadece yapılmış hali Motosohbete..
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Maşallah, yaptım diyorsun doğrudur, para versen bu kadar güzel işçilik çıkmazdı.
Kesimler lazer diyelim de kıvırmaları nasıl becerdin.
Ellerine sağlık. Meslek nedir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer yapım aşamasını da paylaşırsa DIY bölümüne .. sadece yapılmış hali Motosohbete..

Dert değil Barış istersen çöpe bile atabilirsiniz
paylaşımın fazlası resim anlatım falan değmiyor uğraşmaya
foruma kim ne veriyor hiçbirinizin umrunda değil,forum milletin neden umrunda olsunki

anlayan böylede anlayabiliyor anlayamayanda lülü.. işim olmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah, yaptım diyorsun doğrudur, para versen bu kadar güzel işçilik çıkmazdı.
Kesimler lazer diyelim de kıvırmaları nasıl becerdin.
Ellerine sağlık. Meslek nedir.

Kesim lazer değil elde kesim,kıvırmada el mahareti kalıp merdana falan yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Malzeme krom,Ön yapıştırma arka mıknatıs.arkanın herhangi bir takılma anında çamurluğu bırakması gerekir yoksa çamurluğu elimize alırız.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
sanırım neodyum mıknatıstır. merakla çanta fotolarını bekliyorum. yan çanta bende
düşünüyorum ama doğrusu polyester işçiliğini gözüm yemiyor 8 mm dakota pvc
daha kolayıma geliyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
anca böyle çamurluk ayaklık vs yaparsın zaten:p
arada hiç şöyle türkiye turu yapmazsın:cherry:
aman motorun toz olmasın :sunny:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Maşalah maşallah kız gibi motor çamurlukda güzel olmuş elinize sağlık

Paylaşım için sağolun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
at kuyruğuna konmuş bir kelebek gibi zarif olmuş.
okadar zarif değil yahu
arada öküzlerde seviyeyi şaşırıp yanlış yerine konar diye malzemeyide kalınca seçip sağlam yaptım,
iyikide öyle yapmışım.

---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

işte ben motor diye buna derim maşallah

teşekkürler

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:03 ----------

Maşalah maşallah kız gibi motor çamurlukda güzel olmuş elinize sağlık

Paylaşım için sağolun :cat:

sağol dostum.

---------- Post added at 14:11 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

anca böyle çamurluk ayaklık vs yaparsın zaten:p
arada hiç şöyle türkiye turu yapmazsın:cherry:
aman motorun toz olmasın :sunny:
len çakal gaza getirip senin gezine katılayım istiyorsan söyle açık açık
abi de korkarım ben yanlız gitmeye ))))
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Estetik olarak 10 numara olmuş, hele birde el kesimi diyorsun abi ne emek vermişsindir ona, paylaşım için teşekkürler, emeğine sağlık :rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Abi site bahçesinden dışarı çıkar şu motoru arada bir. Hava alsın memleket görsün biraz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi site bahçesinden dışarı çıkar şu motoru arada bir. Hava alsın memleket görsün biraz.
Gelmedinki dün akşam kardeş,
yanımızdan geçip yanlız kaçmışsın oralara buralara
bakma sen bize solo takılırızda sen gibi adam gibi adam bulduğumuzda gezeriz birlikte.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst