Ön cam yapalım

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
cam falan hikaye :bounce:
sen bu arada kaktüsün açtığını görebilecek kadar güzel görebiliyorsan :cat:
zaten olmuşsun demektir cam teferruat
saygılarımı sunarım
çantalar güzel olursa benim cbf 150 ye de bi proje yapıcam :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Guzel bir calisma olmus cidden, laser kesim butun detaylari 10 numara gostermis. Bayildim elinize saglik
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cam falan hikaye :bounce:
sen bu arada kaktüsün açtığını görebilecek kadar güzel görebiliyorsan :cat:
zaten olmuşsun demektir cam teferruat
saygılarımı sunarım
çantalar güzel olursa benim cbf 150 ye de bi proje yapıcam :)

Teşekkür ederim o senin olgunluğun dost
çantalar şimdiki çalışmalarıma göre aşagıdaki gibi su damlası biçimli olacak tabi becerebilirsem:bounce:









 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
Tebrik ederim ben de uzun yola gideceğim ama ne yaptırmaya nede yenisinin gelmesine vakit var. Çıkma olsada alıp taksam.Sizin yeteneğiniz,tanrı vergisi. Kaktüs bile çiçeğe gelmiş. ^_^
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Benim terasin cami çatlak,bir ay oldu degistirmeye üseniyorum.:pr:
Elin oglu neler yapiyor?:pale:

:cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim terasin cami çatlak,bir ay oldu degistirmeye üseniyorum.:pr:
Elin oglu neler yapiyor?:pale:

:cat::cat::cat:

yapıyor yapıyorda oluyormu bilemiyorum.idare ediyor sanırım

dostum sen cama tükürük sürerek sigara kagıdı yapıştır bu şekilde bir süre daha idare edebilirsin yaz geldi nasıl olsa:wiinkk:
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
yapıyor yapıyorda oluyormu bilemiyorum.idare ediyor sanırım

dostum sen cama tükürük sürerek sigara kagıdı yapıştır bu şekilde bir süre daha idare edebilirsin yaz geldi nasıl olsa:wiinkk:

Ulem daha ne olsun,canavar gibi is çikarmissin valla sapka çikardim.
Tabi benim kafama bir detay takildi, onu zaten sonra yazarsin.
Camin yapisi benzin sarfiyatina etki edecekmi diye merak ettim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulem daha ne olsun,canavar gibi is çikarmissin valla sapka çikardim.
Tabi benim kafama bir detay takildi, onu zaten sonra yazarsin.
Camin yapisi benzin sarfiyatina etki edecekmi diye merak ettim.

Valla sen daha iyi bilirsinki bu shadow işi pek keyifli be dost
gittiğim km ye yada aldığım yada yaktığı benzine bakıyorsam namerdim
bakarsamda namerdim beee )):rendeer::rendeer:

çanta işine ne diyorsun sen onu de hele bana
olurmu becerirmiyiz yakışırmı
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hocam canli görmek lazim ama ben olsam, eger buyuk bir mecburiyet yoksa çanta kalinliklarini egzoz ile ayni hizada olacak sekilde ayrlamaya çalisirdim.
Yani yanlardan tasma yapiyor gibi görünmese güzel olur derim.
Tabi bence.

Becerebilirmiyim sorusuna gelince, bisey demem çarpilirim.:bounce::cherry:
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
57
kalıbın deneme çalışmasını sert ısı yalıtım köpüklerinden yapmanı tavsiye ederim. Hem ucuz hem kolay şekillendiriliyor hemde birleştirme yapması çok kolay. Ben sadece 3 boyutlu nesnel birşey hazırlarım diye başlamıştım. Daha sonra baktım ki güzel oldu, epoxy de plastiğe yapışmayan ve eritmeyen bir malzeme! bildiğimiz koli bantıyla ısı yalıtım köpüklerini kaplayıp üzerine epoxy çalıştım. Diğer avantajı da kalıbı uğraşmadan rahatça kırarak çıkarmak oluyor. ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalıbın deneme çalışmasını sert ısı yalıtım köpüklerinden yapmanı tavsiye ederim. Hem ucuz hem kolay şekillendiriliyor hemde birleştirme yapması çok kolay. Ben sadece 3 boyutlu nesnel birşey hazırlarım diye başlamıştım. Daha sonra baktım ki güzel oldu, epoxy de plastiğe yapışmayan ve eritmeyen bir malzeme! bildiğimiz koli bantıyla ısı yalıtım köpüklerini kaplayıp üzerine epoxy çalıştım. Diğer avantajı da kalıbı uğraşmadan rahatça kırarak çıkarmak oluyor. ;)

işte budur
fikrine saglık harikasın ok çok teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ben yan çanta için projeye başlayacağım, bunun için bir tane daha arka çamurluk aldım kalıp için; yuvarlaklığı, boyutu, boyu, çamurlukla aynı olacak ama benim proje kışın olacak bir şey, motoruma çok az binebildiğim bu günlerimi kaçırmak istemiyorum :)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
kalıbın deneme çalışmasını sert ısı yalıtım köpüklerinden yapmanı tavsiye ederim. Hem ucuz hem kolay şekillendiriliyor hemde birleştirme yapması çok kolay. Ben sadece 3 boyutlu nesnel birşey hazırlarım diye başlamıştım. Daha sonra baktım ki güzel oldu, epoxy de plastiğe yapışmayan ve eritmeyen bir malzeme! bildiğimiz koli bantıyla ısı yalıtım köpüklerini kaplayıp üzerine epoxy çalıştım. Diğer avantajı da kalıbı uğraşmadan rahatça kırarak çıkarmak oluyor. ;)

Vay vay vay vay vay :cat: :cat: :cat: :cat:

Ben kırık bir ön camın üzerine vazelin sürüp, mika plakayı 300 C fırından geçirip,üzerine yatırarak yapmıştım. Ama bu da çok iyiymiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çoooooooooooook güzell olmuş, eline sağlık. Çizimleri istiyorum. :cat:


Verdiğin mail adresine çizimleri yolladım bir problem olursa havaya ateş et
kolay gelsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:20 ----------

Ben yan çanta için projeye başlayacağım, bunun için bir tane daha arka çamurluk aldım kalıp için; yuvarlaklığı, boyutu, boyu, çamurlukla aynı olacak ama benim proje kışın olacak bir şey, motoruma çok az binebildiğim bu günlerimi kaçırmak istemiyorum :)


kolay gelsin dostum
kalıp ölçüsü için çamurluğa gerek yoktu aslında ,çamurluğun üstünden tekerlek merkezine bir ölçü ile cat programında çizerdik
kolay gelsin.
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
41
hocam yan çantalar süper gözüküyor ancak arka süspansiyonun hareketi sonucu egzosa değecek gibi duruyor. eğer o mesafeyi kontrol etmediyseniz bi bakmanızda fayda var.(fotoğraf beni yanıltmış olabilir.)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
69
harika olmuş gerçekten. orjinalden daha iyi gibi duruyor. Ellerine emeğine sağlık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam yan çantalar süper gözüküyor ancak arka süspansiyonun hareketi sonucu egzosa değecek gibi duruyor. eğer o mesafeyi kontrol etmediyseniz bi bakmanızda fayda var.(fotoğraf beni yanıltmış olabilir.)

Uyarın için teşekkürler dostum
amortisör hareketi boyunca aynı sasede olduğundan egsozda aşagı hareket edeceğinden bir problem olacagını sanmıyorum
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
57
Uyarın için teşekkürler dostum
amortisör hareketi boyunca aynı sasede olduğundan egsozda aşagı hareket edeceğinden bir problem olacagını sanmıyorum

Dediğin gibi egsoz arka çatala bağlı değil. Ön şaseye bağlı. Eğer öyle olmasaydı ilk çukurda egsozu yerden toplardık :wiinkk:
Benim çantaların yapım aşamasından ve "yarı" bitmiş halinden birkaç foto yüklüyorum. Umarım çanta yapmayı düşünen arkadaşlara ışık tutar. :cat:

Kalıp yapımı aşaması:







Epoxy & cam elyafı aşaması:







Yarı bitmiş hali :) :












Henüz stop ve sinyal lambalarını takmadım. Birde metal aksesuarlar ile şifreli kilit mekanizması takılacak. Daha çok işi var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst