cam falan hikaye :bounce:
sen bu arada kaktüsün açtığını görebilecek kadar güzel görebiliyorsan :cat:
zaten olmuşsun demektir cam teferruat
saygılarımı sunarım
çantalar güzel olursa benim cbf 150 ye de bi proje yapıcam![]()





Benim terasin cami çatlak,bir ay oldu degistirmeye üseniyorum.r:
Elin oglu neler yapiyor?ale:
:cat::cat::cat:
yapıyor yapıyorda oluyormu bilemiyorum.idare ediyor sanırım
dostum sen cama tükürük sürerek sigara kagıdı yapıştır bu şekilde bir süre daha idare edebilirsin yaz geldi nasıl olsa:wiinkk:
Ulem daha ne olsun,canavar gibi is çikarmissin valla sapka çikardim.
Tabi benim kafama bir detay takildi, onu zaten sonra yazarsin.
Camin yapisi benzin sarfiyatina etki edecekmi diye merak ettim.
kalıbın deneme çalışmasını sert ısı yalıtım köpüklerinden yapmanı tavsiye ederim. Hem ucuz hem kolay şekillendiriliyor hemde birleştirme yapması çok kolay. Ben sadece 3 boyutlu nesnel birşey hazırlarım diye başlamıştım. Daha sonra baktım ki güzel oldu, epoxy de plastiğe yapışmayan ve eritmeyen bir malzeme! bildiğimiz koli bantıyla ısı yalıtım köpüklerini kaplayıp üzerine epoxy çalıştım. Diğer avantajı da kalıbı uğraşmadan rahatça kırarak çıkarmak oluyor.![]()
kalıbın deneme çalışmasını sert ısı yalıtım köpüklerinden yapmanı tavsiye ederim. Hem ucuz hem kolay şekillendiriliyor hemde birleştirme yapması çok kolay. Ben sadece 3 boyutlu nesnel birşey hazırlarım diye başlamıştım. Daha sonra baktım ki güzel oldu, epoxy de plastiğe yapışmayan ve eritmeyen bir malzeme! bildiğimiz koli bantıyla ısı yalıtım köpüklerini kaplayıp üzerine epoxy çalıştım. Diğer avantajı da kalıbı uğraşmadan rahatça kırarak çıkarmak oluyor.![]()
Becerebilirmiyim sorusuna gelince, bisey demem çarpilirim.:bounce::cherry:
Çoooooooooooook güzell olmuş, eline sağlık. Çizimleri istiyorum. :cat:
Ben yan çanta için projeye başlayacağım, bunun için bir tane daha arka çamurluk aldım kalıp için; yuvarlaklığı, boyutu, boyu, çamurlukla aynı olacak ama benim proje kışın olacak bir şey, motoruma çok az binebildiğim bu günlerimi kaçırmak istemiyorum![]()
Verdiğin mail adresine çizimleri yolladım bir problem olursa havaya ateş et
kolay gelsin.
.
hocam yan çantalar süper gözüküyor ancak arka süspansiyonun hareketi sonucu egzosa değecek gibi duruyor. eğer o mesafeyi kontrol etmediyseniz bi bakmanızda fayda var.(fotoğraf beni yanıltmış olabilir.)
Uyarın için teşekkürler dostum
amortisör hareketi boyunca aynı sasede olduğundan egsozda aşagı hareket edeceğinden bir problem olacagını sanmıyorum










