- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
Arkadaşlar yorumlarınız beni bazen çok üzüyor.Müslümanlıkta siz toprağa verilirken nasıl bilirdiniz hakkınızı helal edermisiniz denince etmeyen gördünüzmü?Etmeyenler zaten gitmezler cenazesinede.Ne olursa olsun burada 3 yaşamdan bahsediliyor.Nasıl iyi olmuş üzülmedim dersiniz ya???Hiç uzatmayalım Allah rahmet eylesin.Aksi yorumları içinizde tutun lütfen.Ne olursa olsun ölünün arkasından konuşmak yakışık almaz.
haklısınız aslında,sevabıyla günahıyla giden gitmiş
önemli olan hayatta iken yüzlerine birşey söylemek...