Ölüme ramak kala!

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bilmiyodum ben yeniyim ilk defa görüyorum :queen:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Aslında biraz da şanslı. Otomobilin çıktığını gördüğünde motor zaten düz konumdaydı, virajı bitirmişti yani. Viraja yatmışken karşılaşsaydı hiç şansı olmazdı.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Aslında biraz da şanslı. Otomobilin çıktığını gördüğünde motor zaten düz konumdaydı, virajı bitirmişti yani. Viraja yatmışken karşılaşsaydı hiç şansı olmazdı.
100km nin üstünde orda sanırım belki daha fazla onun için çok iyi herzaman ileriyi görebilmek hızlı karar vermek büyük avantajdır
dolmuşa çarpan arkadaştan bir kaç gömlek üstünlüğüde var yani :p:queen:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
beyler yiğidi öldür hakkını yeme demişler varsa aynı durumda kurtaracak yazsın ben eminimki ortadan girip o aracı pert ederdim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün bir video verilmisti ya , chopperlı arkadas minibüse çarpıyordu yandan : ) birgün o da böyle bir durumla karsı karsıya kalmaz umarım . içinden geçmeye çalışabilir :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
dün bir video verilmisti ya , chopperlı arkadas minibüse çarpıyordu yandan : ) birgün o da böyle bir durumla karsı karsıya kalmaz umarım . içinden geçmeye çalışabilir :mrgreen:

evet 40km hızla 10mt önündeki dolmuşa çarpan arkadaş :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Bildiğin gerizekalılık başka bir şey değil. O yolda o hızla viraja girmek rus ruleti oynamakla farksız.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
21
salavat getircek zaman yok yaw .gerçi izlerken kalpten gidecek insan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst