- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
refleks diye buna derim adam cidden hakkını vermiş birazda şans denebilir 
http://www.facebook.com/video/video.php?v=390688758885&saved
http://www.facebook.com/video/video.php?v=390688758885&saved