ilk video şans herkesin yanında olsun. diğer arkadaşın videosu ise tamamen reflex ve tecrübe. ama insanın reflexi ne kadar iyi tecrübesi ne kadar çok olursa olsun kimsenin basireti bağlanmasın. dün izmir karaburun da gözümüzün önünde bir tır motosikletli bir köylüyü şarampole yuvarladı. iki kişiydik arkadaş kaza yapanın yanında kaldı ben hemen tırı yakalamak üzere yola çıktım. kısa sürede yakaladıma ama o kadar uyarmama rağmen durmadı .yol dar olduğu için geçmeme bile izin vermedi bende zorlamadım açıksası. bende plakasını alıp hemen polise bildirdim. kaza yapan allahtan bir kaç sıyrıkla atlatabilmiş durumu .