ölüm Hiç Aklina Gelmiyormu Acaba?

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Çünkü o BMW R 1200 GS...

canım benimmm... sayısalı tutturursam ilk işim ona kvuşmak olacak
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
idiaya girerim bu adam bizden :)
bukadar sollama ihlalini nasıl beceriyorsa bizimkiler yapıyor

MALESEF :farao:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Öyle iddialı bir sürüş göremedim.. :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar bırakın şimdi o bir 1200GS falan diye saçma sapan lafları...herifin 8 dk.içerisinde biyere patlamamamış olması çok büyük şans...ama çok yaşamaz diye tahmin ediyorum...:pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
arkadaşlar bırakın şimdi o bir 1200GS falan diye saçma sapan lafları...herifin 8 dk.içerisinde biyere patlamamamış olması çok büyük şans...ama çok yaşamaz diye tahmin ediyorum...:pr:


Evet, adam canini hice saymis demek varken, yapilanlari az bile bulan arkadaslar var. Bir cok kez hatali sollama yapmis surucu.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Ne olursa olsun iyi kullanıyor ama çok yaşamaz bunun gibileri :farao:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Konu surucunun surus becerisi degil. Onu tenkit eden yok, kurallari hice sayiyor. Bu durumda hem kendi canini hem de baskalarininkini tehlikeye atmis olmaz mi?
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Kim atmıyorki? böyle altında güçlü bi motor olup da macera aramayan varmı sence.Kullanış şekli yanlış tabiki kimsenin canını ve malını tehilikeye atmaya hakkı yok ama malesef altına güçlü makineyi alan dünyayı unutuyor:silent:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Öyle iddialı bir sürüş göremedim.. :cherry:

kesinlikle katılıyorum :cat: bence harika kullanıyor,aksini düşünen arkadaşlar nasıl kullanıyor çok merak ettim,adam sollamaları ışık hızıyla yapıyor neredeyse ve yolu görmediği hiç bir durumda da sollamaya çıkmıyor,frenajları virajda çizgi takibi tek kelimeyle süper,ben de böyle bir yol bulduğumda sürüş tarzım aynen böyle oluyor,güçlü bir motosiklet kullanan deneyimli ve eğitimli bir sürücü tabiki normal bir sürücüye göre daha tempolu kullanacaktır,riskli hiçbir haraketi yok:bounce:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
kullanan hayli usta...ama bu hıza gerek yok bence...bu hız lar olduğu ve örnek alındığı müddetçe tabiki kazalar çoğalır...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@aYe
Yapma Boy abi, din kardeşiyiz
Çok ciddiyim, ama tabi kişiden kişiye değişir, sana göre abartılı bir sürüştür, bana göre sıradan... :bounce:

@PHAETONW12
kesinlikle katılıyorum bence harika kullanıyor,aksini düşünen arkadaşlar nasıl kullanıyor çok merak ettim
Herhalde beni bir harften dolayı (görmedim değil göremedim yazmıştım) yanlış anladın. Videodaki adamın sürüşünde birşey yok demek istemiştim. Sitedeki insanların çoğundan iyi kullandığı kesin ama şaşıracak bir durum söz konusu değil. Birçok insan bu kadar iyi hatta daha iyi kullanıyor.

Benim esas şaşırdığım Julien Dupont, Chris Pffeifer gibi insanlar. Bunların harbiden diğerlerinden ayrı bir yeteneği var...

http://www.youtube.com/watch?v=PReTX5eWrx4

http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI

http://www.youtube.com/watch?v=tEZUkXken4Y
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bunlar bence tamamen hayal ürünü boy dikkat ederim bence diyorum sana inandırıcı gelmiş olbilir bana öylee gelmedi ama böyle flim yapsalar emin ol kacırmam hareketler süper
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst