- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #1
BU MOTOR(BMW GS 1200) BU KADAR SÜRATLE NASIL GİRİYOR O VİRAJLARA :silent:
http://www.youtube.com/watch?v=tXoZmhEPuXw
http://www.youtube.com/watch?v=tXoZmhEPuXw
Öyle iddialı bir sürüş göremedim.. :cherry:
arkadaşlar bırakın şimdi o bir 1200GS falan diye saçma sapan lafları...herifin 8 dk.içerisinde biyere patlamamamış olması çok büyük şans...ama çok yaşamaz diye tahmin ediyorum...r:
Öyle iddialı bir sürüş göremedim.. :cherry:
Çok ciddiyim, ama tabi kişiden kişiye değişir, sana göre abartılı bir sürüştür, bana göre sıradan... :bounce:Yapma Boy abi, din kardeşiyiz
Herhalde beni bir harften dolayı (görmedim değil göremedim yazmıştım) yanlış anladın. Videodaki adamın sürüşünde birşey yok demek istemiştim. Sitedeki insanların çoğundan iyi kullandığı kesin ama şaşıracak bir durum söz konusu değil. Birçok insan bu kadar iyi hatta daha iyi kullanıyor.kesinlikle katılıyorum bence harika kullanıyor,aksini düşünen arkadaşlar nasıl kullanıyor çok merak ettim