Ölücülük yaparken karşılaştığım yaratıcı arkadaş :)

Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Arkadaslar ölücü olan benim. Bana bu cevabı veren diğer arkadaş. Kurumun telefonu santrale bağlı kimseyi meşgul etmiyoruz. Numarayı arayın dememdeki sebep mezarlığın numarasını verdiğini telefondan duyun işin komikliğini anlayın diye. Vallahi bazen bir hoşsunuz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

mezalık olduğunu öğrenince kapatırsınız normal olarak :)

zaten senin için denmedi genele yazık hepimiz..
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Adam ha ile konuyu sabote etti resmen :) cepten resim gözükmüyor niyeyse
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Bu nedir abi, sitemse söyle modlara, şikayet et ne bileyim.
Nasıl bir şeye maruz kaldık 3 oldu.
İnsanı forumdan soğutuyorsunuz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslinda saymamis olabilir. 4 satır kod ile orda kac tane"ha" olduğunu öğrenmem 0.34215 saniye sürmüş. Belki arkadaşta öyle yapmıştır :)
Ki o da acemiyse :wiinkk: Çünkü tek satırla da mümkün :)
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Ki o da acemiyse :wiinkk: Çünkü tek satırla da mümkün :)

Pyhton da evet ama Hasmet abi Java kullanıyorum be.. :( Üzdün beni. Gerçi öğrenciyim acemiyim kabul :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Ne kodu hocam :D Yapıştırıyorsunuz Word'e kaç kelime olduğu yazıyor altta :D

Harbiden hee hiç aklıma gelmemişti :queen:
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Yanlız adamın mizah anlayışı iyiymiş, hiç sinirlenmeden güzel ayar vermiş :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gönderide bir tek ben birşey göremiyorum galiba
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Hacı yapacağın işe ne diyeyim senin :D Arkadaşlar görsel bu ..Anlamayanlar için konunun özeti verilen numara mezarlık işleri müdürlüğünün numarası :D

FmpG4w.jpg
 
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
578
İkigünde iki kişi iki satır iki fiyat anca yazmışlar. Pazarlık fiyattan ölü geçmiş. O iş sade mezarlıkda biter. Mizah anlayışınız sizi hayatda tutmuş. :)
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Hayatta hiç sevmem ölücüleri ..
Mesela satılık telefon var bende
Daha yüksek kapasiteli pili olan telefon alacağım 750 TL aldım 3 aylık cihaz
Ilan verdim hemen bir ölücü ak baba geldi 300 TL vereyim dedi..
Bende o fiyata sana pilini veririm deyip ayar verdim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst