Arkadaslar ölücü olan benim. Bana bu cevabı veren diğer arkadaş. Kurumun telefonu santrale bağlı kimseyi meşgul etmiyoruz. Numarayı arayın dememdeki sebep mezarlığın numarasını verdiğini telefondan duyun işin komikliğini anlayın diye. Vallahi bazen bir hoşsunuz
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
mezalık olduğunu öğrenince kapatırsınız normal olarak![]()
zaten senin için denmedi genele yazık hepimiz..