OLLeyyy!Bugün ilk defa VitesLi motora bindim :) RESİMLİ :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ewet arkadaşlar :) Bugün ilk kez arkadaşın vitesli motoruna bindim :)

Ramzey QM 125 ti :) WaLLaa yarı otomatik kullanmışştım ama düz vitesli kullanmak çok deli bişeyyy :) :rendeer::cat::cat::rendeer:

kimse yapamam demesin herkes kullanır wallaa :queen:

Çok sewdim :) ARKaya binmek farklı kullanmak çok daha farklı arkadaşlar :) Herkes bi gün yaşar inş :) :cat:

Buyrun resimler :)







 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
hadi hayırlı olsun herşeyin bir ilki vardır elbette.bu arada sende cbr 125 adayıydın dimi
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Muhalefet yapiim hemen bende :) Ya kask tak ya öl diyosun kaskin yok.. Bindigin motorda Ramzey QM 125 degil firtina sanirim :p

insallah en kisa zamanda sende kendi vitesli motoruna binersin.. Yalova'ya geldiginde haber ver kendi motorun olmazsa ben odunc veririm :cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hadı ılk vıteslı kullanısın hayırlı olsun umarım devamı gelir:cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ frog :)

aynen cbr adayıyım en kısa zaman da alıyorum hehe :)


@ lucas :)

saol Lucas ; yalowa ya gelince haber vercem sana zaten ; tanısırız :)

Motorunu alırım zaten :) sana bırakmam :) ama o zaman kadar motorlanmayı düşünüyorum :)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
inşallah korumasız binmezsin motora şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hayırlı olsun guzel bı duygu dımı ıns. senınde olur hayırlısıyla

Muhalefet yapiim hemen bende :) Ya kask tak ya öl diyosun kaskin yok.. Bindigin motorda Ramzey QM 125 degil firtina sanirim :p

insallah en kisa zamanda sende kendi vitesli motoruna binersin.. Yalova'ya geldiginde haber ver kendi motorun olmazsa ben odunc veririm :cat:

lucas burayada gelde bıde bıze ver odunc bınelım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p saka yaptım şaka.gecen pazar geldım yalovoya ama ordan bursaya gıttım tabı kısmet artık belkı tanısırız bıgun bellımı olur
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
ne kask var, ne dizlik, ne eld,ven, ne bot :) kaynana gibiyim dimi? :) ama lazım heleki ilk kez sürüyosan kesin takmanı tavsiye ederim,, inşşalh devamı gelir...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
afferim:cat:
Şimdi sıra korumalarla kullanmaya gelmiş :queen:
dikkat et arkadaş, bugün sağsalim kullanıp dönmen iyi. ama şans hep senden yana olmayacak. Bence sen önce davran, korumaları eksik etme:rendeer:
hayırlısı olsun.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaşlar hemen korumalara takmayın :)

300 Metre yerde ( Trafiğe kapalı alan ) git gel yaptım :) sonra vites deiştir felan 20-25 dk kullandım tabii mesafe 5 km ye çıktı :) :) ama kaptım işi :)

wallaa Korumasız kullanmayaa ben de karsıyım arkadaşlar :)

Bu arada kullanırken kaskımı taktığımı belirtmek isterim :) Keske photo larda kasklı photo da koysaydım :) neise geçti artık bidaha kine :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ya topiğin başlığını okuyunca ben de bir gün böyle topik açacağım
ya da arkadaşlar benim adıma açarlar diye düşündüm :)
inşallah bir gün ben de vitesli kullanacağım.
işe başlayınca da cbr 125 tabi :cherry:
ahhh ahhh bakın yine efkarlandım :salut:
çok mu hayal kuruyorum acaba :silent:
senin adına çok sevindim. kendi motosikletinle devamının gelmesi ile :wiinkk:
hııı bir de kasklı foto da koyacağın zaman az biraz da aralara video
serpiştirirsen hoş olur diye düşünüyorum. nacizane fikrim :cat:

tekrar tebrik ederim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Aaa Rize'ye bak yav,özlemişim valla! Kardeşim motorla yaylalardan filan foto koysana biraz
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadsasım hayırlı olsun..herseyin bir ilki vardır ve ilk ler güzeldir..unutulmaz....insallah hayallerindeki vitesli motora en kısa zaman da kavusursun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş Yakışmış MaVi MaVi Takım Olmuşunuz :p:mrgreen:

ALLAH Kendi Motorunlada Böyle Topiq Açmayı Nasip Etsin

En Kısa Zamanda Hayırlısıyla İnşallahhh AMİN :cat::)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun çok sevindim Valla.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Cakalaz kardeşim gayet bilinçli :cat:
bendeniz takmadım elbette korumalar. senin adına seviniverdim. Ama helecan ve seviniverme hissi seni korumasız kullandırmasın bu şeytan arabacığını diye ekledim:p
Biz de çok hata yaptık elbet, şans bizden yanaymış, ama üzücü haberler almamak için sitemizde, biraz korumacı oldum gaalbağ:cat:
bu iş, bir zevk işidir. hayatımızın sonuna kadar bu zevki yaşamak için elimizden ne geliyorsa yapalım:cat:
Kazasız-belasız sürüşler hepimize
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
ilk deneyimin hayırlı olsun darısı bnim gibi wıteslı motor deneyımı olmayanların basına artık:)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
senin için hayırlı olsun..ama o motor yere yağ damlatmış.. yağ değişimimi mi yaptınız?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst