- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 378
valla güzel bi duygu.ben daha önceden scooter ve araba kullandıgım icin.motorun parasını adama verdim atladım motora kullandım gittim
yetenek meselesi
hiç kullanmadıydım deilse vites nasıl dedim 1 aşa 4 yukarı dedi oke dedim bastım gittiydim.