OLLeyyy!Bugün ilk defa VitesLi motora bindim :) RESİMLİ :)

Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
valla güzel bi duygu.ben daha önceden scooter ve araba kullandıgım icin.motorun parasını adama verdim atladım motora kullandım gittim :D yetenek meselesi :D hiç kullanmadıydım deilse vites nasıl dedim 1 aşa 4 yukarı dedi oke dedim bastım gittiydim.
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
123
Muhalefet yapiim hemen bende :) Ya kask tak ya öl diyosun kaskin yok.. Bindigin motorda Ramzey QM 125 degil firtina sanirim :p

insallah en kisa zamanda sende kendi vitesli motoruna binersin.. Yalova'ya geldiginde haber ver kendi motorun olmazsa ben odunc veririm :cat:

:)motorumu kimseye vermem yaw şaşırdım ben .Neredeyse ona sarılıp yatıcam her dışarı çıkışta brandasını açıp okşuyorum redthunder ıma başkasının oturduğunu düşünemiyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst