- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Ewet arkadaşlar
Bugün ilk kez arkadaşın vitesli motoruna bindim 
Ramzey QM 125 ti
WaLLaa yarı otomatik kullanmışştım ama düz vitesli kullanmak çok deli bişeyyy
:rendeer::cat::cat::rendeer:
kimse yapamam demesin herkes kullanır wallaa :queen:
Çok sewdim
ARKaya binmek farklı kullanmak çok daha farklı arkadaşlar
Herkes bi gün yaşar inş
:cat:
Buyrun resimler




Ramzey QM 125 ti
kimse yapamam demesin herkes kullanır wallaa :queen:
Çok sewdim
Buyrun resimler




Son düzenleme: