Dakka bir gol bir, dün akşam motoru devirdim![]()
Akşam eve gittim ve acilen tekrar dışarı çıkmam gerekti, evden çıkıp motora bindim çalıştırdım kalktım hop devrildik.
Niye mi? Her akşam takıp her sabah çıkarttığım disk kilidini unutmuşum![]()
Kilit arka diskte olmasına rağmen , motor yokuş yukarı durduğu için hızlı kalktım ve devirdim motoru. Aha gitti canım motor derken hiç birşeyin kırılmadığını sadece grenajın alt kısmının çizildiğini gördüm.
Zaten o kısmı siyah boyamayı düşünüyordum isabet oldu
Gerçi paramparçada olsa en fazla 10 dakika üzülürdüm, benden değerlimi![]()
![]()
Hayırlı olsun abicim,kazasız belasız sür inşallah.
Bende aldığım ilk gün düşüreyim.Benimkini de siyaha boyayalım.Olur mu?:queen:

