Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Dakka bir gol bir, dün akşam motoru devirdim :D

Akşam eve gittim ve acilen tekrar dışarı çıkmam gerekti, evden çıkıp motora bindim çalıştırdım kalktım hop devrildik.

Niye mi? Her akşam takıp her sabah çıkarttığım disk kilidini unutmuşum :D

Kilit arka diskte olmasına rağmen , motor yokuş yukarı durduğu için hızlı kalktım ve devirdim motoru. Aha gitti canım motor derken hiç birşeyin kırılmadığını sadece grenajın alt kısmının çizildiğini gördüm.

Zaten o kısmı siyah boyamayı düşünüyordum isabet oldu :)

Gerçi paramparçada olsa en fazla 10 dakika üzülürdüm, benden değerlimi :eek:




Hayırlı olsun abicim,kazasız belasız sür inşallah.
Bende aldığım ilk gün düşüreyim.Benimkini de siyaha boyayalım.Olur mu?:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen: :queen: :queen: ulen adam bmw alsa bu çene ile ondan bile bezdirisiniz beee. Allah motoru olanları metehanın çenesinden korusun:queen: ( eee amin diyen yok mu:silent: :mrgreen: )

sıra donidarkodayıda..:p foto istedük mırın kırın etti...topik açam dedim...milletin motoru beni gerdi valla...:queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
1
slm ben bugün üye oldum..
hayırlı olsun kardeş... Allah nasip ederde kredi çıkarsa bende yarın cbf150 alıyorum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst