- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
ulan hadi ordan yeme beni sanal adam beni daha tanıyamamışsın heralde , ben kimsenin özeline girmem , tanıyamadıysanda tanı , bak demekki herkes senin kadar sanal değil senden başka bu konuya bu kadar önem veren yok....:farao:
:queen: :queen: :queen: :queen:
Bilocan adamın ağzından yazmışsın...Bu konuya önem verecek tabii....Her ne kadar panda yavrusu da olsa:queen: :queen: :queen:
Okurken çok güldüm.....Adam o kadar yemin etmiş..Nerdeyse yere yatıp göbek atacaktı...:queen: :queen:
