- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,220
hayırlı olsun. düz pembe güzel fakat pembe üzerine kırmızı puanlı da güzel olur gibi 
Erhan abinin peşine takılırsın artık...ama son hız denemeleri falan yapma istemem...ama diyolarki motor 250 yi görmüyor falan...
:queen: :queen: :queen:
methan abi ben tarihin birinde böyle başlayan bir tartışma hatırlıyorum. elemanın birisi diyorki comet 160 yırtsa göremez digeride görür diyordu. en son olay iddaya dönüştü ve 160km gören comet videosu buraya eklenmişti. ve 160 km yapmaz diyen arkadaş kırmızıdan mora dogru dönüşen bir renge girmiş ve birde otçul hayvan sesi çıkarmıştı koyun mu desem tavukmu desem veydiii yaww:queen:
abi sen bu hız tahminleri konusunda pek şanslı degilsin onun için max. hız olayına hiç girme istersen:mrgreen: mazallah şimdide gt 650 r 250km görmez iddası başlarsa bu sefer ses taklitleri ile felan kurtaramzsın ona göreee:queen:
@mete_han; hafıza mı balık, kiminle dans ettiğini mi anlamak istemiyorsun ne?Aşık attığın kişi Eyong abiciğim, 350 iste 350, 450 iste 450 göstersin:bounce:
@ilnapoli, yeni Suomy'nin haberini de ben vereyim bari...:mrgreen: