Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
hayırlı olsun olcay abi en büyük kazan bu olur inşallah

skullhunter

güzel çalışmalar,pembe yi çok sevdim:mrgreen:
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
güzel günlerde kullanırsın inşallah :)

en çok pembe yaraşmış :cat:

allah hepimize güzel günlerde gönlümüze göre bir motor nasip eder inşallah...
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
hayırlı uğurlu olsun.Allah kazasız,belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Vallahi pembe güzel durmuş.
Hani bir söz vardır,kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun diye bunu görünce pembe olsun 5 kuruş fazla olsun diyesim geldi.

65003rm1.jpg
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
OOO hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela göstermesin kardeşim
yannız taksi gibi olmuş bu beaa:mrgreen: :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
olcayım eyongum kardeşim hayırlı uğurlu olsun ben orda iken sırf bana kullandırmamak için motoru getirtmediğinin farkındayım ..bak devirmişsin canım motoru ben sana ne diyim.. bırak kalsın öle nazar boncuu gibi boyama ...hayırlı uğurlu olsun ...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
olcay abi hayırlı olsun t-shirt için de teşekkür edememiştim bu da vesile oldu nazarlıkta yapmışsın motora ALLAH beterinden saklasın.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
olcay hayırlı olsun, yeni motorun güle güle kullan, sana yakışır allah kaza bela vermesin.eskimez artık sende bu motor oda senin gibi evcimen olur.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bir kerede buradan hayırlısı olsun diyelim Virüs gibi insana yapıştımı bırakamıyor kazasız belasız inşallah...
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Olcay sarı civcivin hayırlı uğurlu olsun
Allah kazasız,belasız kullanmayı nasip etsin.
Allah nazardan saklasın.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
hayırlı olsun yakışır moderatörümüze :mrgreen: güle güle kullan... sen şimdi kullanıcı testi de yaparsın :cherry: :wiinkk:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hayırlı olsun kazasız belasız, nazar boncuguda olmus olur okadar takma kafana cok keyifle bin
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle, iyi günlerde kullan...:rendeer:

Ben de hala bir ara GT250 ile ilk günlerinde benzinlikte çekilen fotoğrafları bilgisayara atarım diye umuyordum, gerek kalmamış:) (Üşengeçliğin gözü kör olsun.:p)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst