olaya bak (şile'de)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar mevzu olan konuyu başka bir siteden aldım, içimden burada paylaşmak geçti. herkesin aklının kenarında bulunsun malum motorcular olarak böyle durumlarla daha çok karşılaşıyoruz..

Arkadaşlar , bugün şile yolunda bir yakınımla giderken yolda taksicinin biri bizim aracın arkasına yapıştı (orta şeritteydik) , yol vermeyince el kol hareketi yaptı , bizde el kol hareketi yaptık .Sonra en sol şeritten taksici basıp gitti.Biz ise Şile merkeze giderken taksi durağının önünden geçip merkeze girecektik ki ; yolda karşlılaştığımız taksici arabanın önüne atlayıp aracı durdurmak istedi. Yanlarında da bir sürü kişi vardı. Tabi olayı anlayıp durmadık ,adama yavaş bir şekilde çarptık ve basıp kaçmaya çalıştık.Bu sırada aracada sopayla vurdular... Olay ise burada bitmedi!!! Adamlar full araç dolu peşimize takıldırlar 6 kişilerdi. Ellerde sopa , odun ve demir vardı. Neyse son sürat şileden uzaklaştık bir köye girdik. Adamlar bizi sora sora bulmuşlar, köyde yaya bir şekilde bizim araca koştular, şansızsız ki aracımız ters yönde yakalandı. Her ne kadar basıp kaçmaya çalıssakta araca burada 1-2 defa sopayla vurabildirler...araç ta ise öyle böyle değil .... epey bir göcük var şu anda. (Hani adamlara çarpıp gebertsen suçlu sayacaklar...) Adam diyorum ama insana bile benzemiyorlar birinin suratında ejderha dövmesi , konuşmalar hayvani , tipler zaten kayık. Olayı yapanlarda şile taksicileri hani şu kırmızı renkli taksilerden.

İşin en kötü tarafı ise karakola gittiğimizde oldu , polisler tanığın yoksa hiç bir şey yapamassınız dedi , araçta ise 2-4bin tl 'lik hasar var. Asıl BİZİ ŞOK EDENSE ; araçta taksicilerin parmak izleri var(dı)(ellerinde odun vardı aracada dokundular.) vede bize saldıran aracın pilakası (xxxxxx) ; gittiğimiz polis karakolu ŞİKAYETİMİZİ KABUL ETMEDİ VE ŞİLEDEKİ KARAKOLA GİTMELİSİNİZ DEDİ. tabi bizde durumu izah ettik,taksiciler şilenin girişinde vs. gidemeyiz diye. Hiç kimsede ilgilenmedi , parmak izide hikaye oldu şimdi... Yakınımda araçtaki hasarı kasko dan karşılamayı düşünüyor... Demek ki istanbulda birini öldürseler çaresine kendimiz bakacağız , gerçek ten çok yazık , istanbulda emniyetin böyle olduğunu bilmiyordum...

(neden bunları da yazmak istediysem .......)



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
arkadaşlar , olayı bugün bir avukat arkadaşımızın tavsiyesi üzerine jandarmaya bildirdik.'şile jandarması' şile girişinde bizi aldı ve karakola kadar eşlik etti. JANDARMA , İfadelerimizi alındıktan sonra , BİZE SALDIRAN TÜM TAKSİCİLERİ JANDARMA KARAKOLUNA TOPLADI.... DÜNKÜ DELİKANLILAR BUGÜN ADETA USLU ÇOCUK OLMUŞTU. (ha birde karakolda adamların birinin üzerindende çakı çıktı.)
Onlarda dün bizim resim ve video kaydettiğimizi zannetikleri için (aracın pilakasını almak icin resim çekmiştim) herşeyi (olayları , birazda kendilerince yumuşatarak) itiraf ettiler.
Şimdi olay Savcılığa gidecek , sonrasında ise bizim aracın masrafları kaskodan karşılanacak , daha da sonrasında ise kasko dava masrafları + kasko bozulma bedeli + araç hasarını taksicilerden tahsil edecek.

ek olarakta şunu ekliyeyim ,Bu olay için Şile Polis karokoluna gitsek inanın adamlar BU KADAR KORKMAZLARDI!!! (kendi içlerinde , abi biz adammı öldürdük,bize böyle davranıyorlar diye konuşuyorlardı + hala bu saatte karakoldalar şimdi (bırakırlarmı oda mechul))


http://forum.donanimhaber.com/m_37951454/mpage_1/key_/tm.htm
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun, hasar felan boşverde bu ayıların peşini bırakmadığın olayın takipçisi olduğun için tebrik ederim.:cat:

Jandarmaya da teşekkürler, yine bize ne fayda varsa askerde var.:rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Öncelikle çok geçmiş olsun.
Arkadaşlar bu bahsettiğiniz gurup taksiciler tam anlamı ile enayının ve cahilin kendisi. Bunların adresleri, durakları, işleri belli . Ya bu durumda yolcu olarak taksilerine binip de istediğiniz meçhul adrste bunları tulumbaya çevirseniz ne bok yiyecekler..!!!!!
Sakın ha böyle bişey yapmaya kalkmayın. Burada bahsedilen insanların resmen kalın kafalı olduklarını vurgulamak istedim..
Bu konudan ibret alarak motorculardan yol isteyen aracın içinde şeklen insana benzeyen hayvanların olabileceğini daima göz önünde bulunduralım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 ----------

Jandarmaya da teşekkürler, yine bize ne fayda varsa askerde var.

"EN BÜYÜK ASKER BAŞKA BÜYÜK YOK":rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Cok geçmis olsun ve lanette olsun böyle ayı oğlu ayı insanlarada.. İnsallah en kısa zamanda o sopaları bi taraflarına montelerler..
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
sırf bu gibi olaylar yüzünden ss motor kullanmak istiyorum.

çok geçmiş olsun.bence bi sadaka verin.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
250
Allahtan bu olaya 2 teker üzerinde raslamamışsınız büyük geçmiş olsun! Genelleme yapmak yanlıştır belki ama şu ana kadar adam gibi adam taksici de görmedim! Devletinde hiçbir kurumundan hayır yok zaten. Vergilerimizle maaşlarını alıp paşa paşa devriye geziyoruz ayağına yatsınlar! Ne ala memleket. Fayda yine HARBİDEN VATANİ!! görevini yapan Mehmetçik'den gelmiş. Allah onlardan razı olsun!
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sile gibi kasaba statusunde ki yerlerde zaten polise degil direk jandarmaya gideceksiniz. Bodrum gibi turizim cennetinde bile Jandarmanin yetkisi ile polisinki ayni degildir. Olaya yorum yapamiyorum , sizin arabanizin icinde bir yabanci turist olsa gordukleri yuzunden bir daha Turkiye ye gelmek istermiydi bilemiyorum bile. Dangalak bir asfat parcasinin munakasasi , ordu savasina donmus resmen. Acikcasi buna benzer bir durumla en son karsilastigimda hic kasmadan direk 155 polis imdati arayip su su plakali arac sahabi , yol munakasi ile canima kast etmis silah dogrultmus ve sonra da kacmistir su yone diyorum. Sonrasinda ayiklasin princin tasini. Yuzune ejdarha dovmesi yaptirip tasla sopa ile yol kesen arabaya vuran adam jandarmada boynunu buktu diye gece vay ben ne terbiyesizlik yaptim diye kendini mi sucluyr sanki. Ahh diyor disarda yakalasamda seni , dovsem diyor icinden. Onlarin tasi sopasi var ise merak etmeyin bizilerinde bin turlu entrikasi var onlari uzun zaman kodeste tutacak.

Ama gecmis olsun ve tebrikler , olayi kanun ve jandarma nezninde cozmek ile %100 hakkini ispatlamis oldun.Umarim her dayilandiklari onlara boyle yaparda, bu ulkede odun sopami yoksa kanun kitabi mu cok can yakiyor anlarlar.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,131
Kotu bir durum OSMANBA abinin dedigi guzel yontem..:)

6 kisi bincen arabaya goturcen bi yere bagliyip elini kolunu birakcan ormanda
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bu ne vahşet demek geliyor içimden ama ASKERIMIZE JANDARMAYA BİN KEZ TEŞEKKÜR keşke tüm bölgelerde karakollar jandarmanın elinde olsa benım komşumda bır olay yaşadı uzun anlatmayacağım ama polis arkanızdayız dedi arkamızı döndük adamlar serbest kaldı . böyle bır memleket burası gecmiş olsun
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Taksicilerden nefret ediyordum şimdi daha çok nefret ediyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trafikte şaka olmaz,yol verilmesi gerekirdi.Taksici haklı.:cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bir benzerinide biz yasamıstık... o anları uzun zaman unutamadım.. ama sonuc olarak ne varsa askerde var ya..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
böyle bir adilik olamaz bunlara insanda denmez eşşek desen eşşeğin zoruna gider
onları burdan çok güzel anıyorum....
kulaklarının çınladıklarına eminim..... :)
 

deo

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa dh hemide konu dışı :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu olay unutulmasa da yaza doğru şileye gidince bizde 40-50 kişilik motorcu grubu olarak keşke şu meşhur taksicilerin hal hatırlarını bir sorsak ...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
arkadaşlar birçok sebepten dolayı polisle ve müdürürleriyle diyaloğum olmuştur kim ne derse desin polise yapılacak en önemli ihbar ve şikayet dahi olsa tabir yerindeyse biryerlerine takmıyorlar en güzeli nöbetçi savcıya dilekçe vermek olmuştur her daim polis de devlet memuru savcı da ama birisi mesleğinin kutsallığının yaptığı hizmetin bilincinde diğeri genel de zirzop özenti üzerindeki elbisenin altında adam görünmeye çalışan tipler çok mu ağır eleştirdim yahu ama eleştirilmeyecek gibi değil daha 3 yıl önce silivride otoban çıkışında polis çevirdi yasak u dönüşü yapmıştım 2 tl param vardı 1,75 tlsini aldılar genç adamsın cebinde para kalsın diye daha ne diyeyim ben bunlara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst