Okullarımıza Bilgisayar Bağışlayalım

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce sanırım verilmedi diye hatırlıyorum arkadaşlar ama yine de lüzumsuz görürlerse modlarımız siler.Evet konu şu arkadaşlar bazı güçlü firmalar kendi reklamlarına bakmanız hatta bakmadan tek tıkla İhtiyacı olan okullara bilgisayar bağışlıyor.Ve hangi okula sizin adınıza bağış yaptığını gösteriyor.Umarım doğrudur.Yapmamız gereken:
1- http://www.ntvmsnbc.com/news/default.asp adresini tıklıyoruz;
2- Sayfanın ortalarına doğru,sağ tarafta yeşil arka planı olan "Ülkemizin Geleceğine Sahip Çıkalım" yazısını tıklıyoruz.Ve açılan sayfada;hangi firmanın,hangi okula sizin adınıza bağış yaptığını görebiliyorsunuz.
3- İsterseniz gün boyunca canınız sıkıldıkça bunu tekrar ediyorsunuz ve bol bol bilgisayar bağışlıyorsunuz.:cherry:
Umarım söylenenler gerçektir arkadaşlar.:rendeer:
Saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bi şey ama her öğrenciye bir bilgisayar biraz zor bi şi.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya ne bileyim belki doğruluk payı vardır ve henüz körpecik beyinler;bilgisayarlı eğitimle desteklenip,yarınımıza ışık tutarlar.
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
viper_1' Alıntı:
crazy_devil kusura bakma ama ; Bu ülke bağışlarla kurtulmaz...:farao:

Evet sana katılıyorum ama...Her gün şans oyunlarından " eğitime katkı payı" diye kaç bin YTL geliyor?? Bu para nereye gidiyor çok merak ediyorm :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Zaten ben de ondan bahsediyorum..
Adamlar her yerden eğitime katkı parası alıyor.

Ama yinede ; gelecek hizmet , vatandaşın cebine bakıyor..:silent:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ya bırakın bu tür şeyler hikaye! Hem bizim zamanımızda bir bilgisayar odası olurdu ve her sene bir kurs açılırdı basardık parayı siyah beyaz ekranda, aptal bir muhasebeci bozmasının bize pw de şekil çizdirmeye çalışmasına şahit olurduk. Birgün bilgisayar bozuldu ve "hocam bunun ekran kartında sorun var verdiği sinyal sesinden açıkca anlaşılıyor" dediğimde bana "televizyon mu lan bu ekran kartı olsun" demişti! Biz böyle şartlarda büyüdük şimdide Microsoft Engineer ım yani insanın içinde olsun yeter. İlla okulda bilgisayar olması gerekmiyor ama gerekiyorsada bu bizden benzin, su, elektrik, yol, ev, araba, motor, hatta hava (hava parası) için vergi alan devlet düşünsün, okullara konması gereken bilgisayarları!!! ...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
88
Metal, devleti devlet yapan bireylerdir. Herşeyi devletten bekleyen bir ülke çökmeye mahkumdur. Bizden sonrakiler de mi aynı şartlarda büyüsün? Sadece 1 tıklama, kimse para istemiyor. Buna bile tepki verilmesi beni çok şaşırttı ve üzdü.

Arkadaşlar;
1 tıkla destek olalım. Ne kadar çok tıklama, o kadar destek.

Egitime_Destek.gif
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst