- Katılım
- 19 Eyl 2008
- Mesajlar
- 328
- Konu Yazar
- #1
biliyorsunuz ki daha önce böyle bir konu açmıştım.
Oktay Motor'un Bajaj bayiliğinin iptal ediliği açıklandı.
konu ile ilgili ekrem bey sosyal medya hesabından bu açıklmayı yapmıştı.
oktay motor'un forumda yaptığı açıklama ise şu şekilde;
şimdi benim konudan anladığım noktalar şunlar;
1-bajaj,oktay motor'a scooter satabileceğine dair onay vermiş.
2-ardından oktay motor bazı markalar ile anlaşma sağlamış.
3-sonra da bajaj yapılan bu toplantıda x markalar ile yapılan anlaşmaların iptal edilmesi gerektiğini ve sadece bajaj satışı sağlanması gerektiğini aktarmış.
benim buradan şahsi çıkarımım bajaj için bu kararın hiçte olumlu olmadığı yönünde.
oktay motor gerçekten kullanıcılardan iyi geri bildirimler alan bir bayi.
şu piyasada kaliteli servis profili çizen birkaç esnaftan biri.
şimdi,bajaj hem başka modellere müsade ediyor,sonra da bu kararından vazgeçiyor.
bajaj'da piyasada iyi-kötü kendine yer edindi.
siz bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Oktay Motor'un Bajaj bayiliğinin iptal ediliği açıklandı.
konu ile ilgili ekrem bey sosyal medya hesabından bu açıklmayı yapmıştı.
oktay motor'un forumda yaptığı açıklama ise şu şekilde;
BİLGİLENDİRME
Değerli Bajaj kullanıcıları
Kuralkan ile bayi ve servisliğimiz Kuralkan Bilişim Otomotiv San. ve Dış. Tic. tarafından 01.03.2019 tarihi itibari ile sonlandırıldı.
2018 yılı motosiklet sektörü açısından zorlu bir yıl olduğu için kasım ayında Kuralkan tarafından scooter satabileceğimiz bilgisi geldi. Buna istinaden X markalarla anlaşmalar yaptık.
07.02.2019 tarihinde Kuralkan İstanbul Bayiler Toplantısı düzenledi. Katılım gösterdiğimiz bu toplantıda Kuralkan üç bayi için sadece Bajaj markası satabileceğini belirterek 01.04.2019 tarihine kadar karar vermemiz için süre tanındı. Bizde buna istinaden anlaşmalarımızı yaptığımızdan dolayı ve ayrıca yeni satış sisteminde verilen kâr marjlarının yeterli olmamasını hesaba katarak, geçinmenin zor olacağını ön görüp X markaların bayi satışlarına devam etme kararı verdik.
Bu gelişmelerden sonra Kuralkan bayi ve servislik anlaşmamızı gördüğü lüzum üzerine şeklinde gerekçe göstererek iptal etti.
BAJAJ MARKASINI ÖZEL SERVİS OLARAK DEVAM ETTİĞİMİZİ BELİRTİR SİZLER VE BİZLER İÇİN HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDERİZ.
şimdi benim konudan anladığım noktalar şunlar;
1-bajaj,oktay motor'a scooter satabileceğine dair onay vermiş.
2-ardından oktay motor bazı markalar ile anlaşma sağlamış.
3-sonra da bajaj yapılan bu toplantıda x markalar ile yapılan anlaşmaların iptal edilmesi gerektiğini ve sadece bajaj satışı sağlanması gerektiğini aktarmış.
benim buradan şahsi çıkarımım bajaj için bu kararın hiçte olumlu olmadığı yönünde.
oktay motor gerçekten kullanıcılardan iyi geri bildirimler alan bir bayi.
şu piyasada kaliteli servis profili çizen birkaç esnaftan biri.
şimdi,bajaj hem başka modellere müsade ediyor,sonra da bu kararından vazgeçiyor.
bajaj'da piyasada iyi-kötü kendine yer edindi.
siz bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?