- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,249
hee iyi o zman ben de bunun farkında değilim 
aferin lan çocuk![]()
Valla pek iyi bi sonuç değil, ama bütün gününü mt de geçiren biri için kötüde değil:cherry::rendeer:
bu ne yaw :cyclopsan, benim oğlan 74 net yapmış 402 puan desene bi anadolu lisesine girer o zaman :queen:
Enes bunu ıslatmamız lazım pavyona götür bizi![]()
:queen:
o girebilir ..ismi ne .. ? tanışmak isterim ..
![]()
baktım ve gördüğüm sonuçları bende çok beğenmedim. Keşke biraz daha yüksek puanlar alabilseydin tercih serbestliğin olurdu. İnşallah anadolu meslek de tutar
yok hayır makina bölümüne girersem çok kolay olur babamın makina üzerine iş yeri var .. www.haselmetal.com makina bölümmünü bitirirsem çok şanslıyım ..
fakat güvenç abinin(mr_scream) söylediği hapçılar,bela elemanlar,sarhoş hocalar kafamı karıstırdı ..