- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
- Konu Yazar
- #1
aferin lan çocuk![]()
Iyi iyi bu da iyiTebrikler.
ben cakmıştır diye girdim ama tebrik ederim bütün günü mt gecen biri için büyük başarı aferin sana![]()
by_moto doğum tarihini niye gizliyon birader?
biz senin asker kaçağı olduğunu bilmiyor muyuz?
bu arada güzel sonuç tebrikler.
Sen anadolu meslek lisesine girer de ola ki motor bölümünü secersen son sınıfa kadar benim motor hurda olur,bitirme ödevin için sana veririm motorumu![]()
bi anadoLu mesLek Lisesine girebilirsem ki büyük iht. girerim süper oLur ..![]()
Sırf Anadolu Lisesi diye Meslek Lisesi'ni seçme, iyi düşün,
dört yıl sonra bugünkü fikirlerine sahip olmayabilirsin, unutma
kaçınılmaz olarak değişir tüm insanlar, hele sen yaştaki gençler...
Birinci sınıf sonunda okul değiştirebilirsin ama bu başka meslek
lisesi ya da düz lise olur, düz Anadolu Lisesi'ne geçiş yapamazsın.
Bu konuda çokça örneğe tanık oldum çünkü halen bir Anadolu
Meslek Lisesi'nde çalışıyorum. Zor bir karar, iyi düşün, sana kolay
gelsin umarım her şey gönlünce olur.
ya şimdi anadolu meslek lisesinde makina bölümü okursam iş çok kolay babamın iş yeri var .. www.haselmetal.com dan bakabilirsiniz .. yanihemen oranın basına geçip orayı sürdürebilirim .![]()
Tercih senin ama öyle anlaşılıyorki üniversite okuyacak kapasiteye ve
koşullara sahipsin bence bunu değerlendirmelisin. Üniversite sadece
mesleki gelişim değil bir bütün olarak kişisel gelişim açısında da önemlidir.
üniversite okumak benimde amacım zaten mutlaka okurum ..![]()
Meslek Lisesi'nde mezun olanlar için bu düşük bir ihtimal.
helal sana enescanarkadaşlardan bi tanesi de sölemiş sadece anadolu diye meslek lisesi seçme...
üniversitesiz olmaz