OkS SoNuCLaRı AçIkLaNDı =))

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
oks sonuçları bugunden itibaren açıklandı merak eden abilerim ablalarım için buyurun tablo .. benim için pek iç açıcı değil .. :pale:






bi anadoLu mesLek Lisesine girebilirsem ki büyük iht. girerim süper oLur .. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben cakmıştır diye girdim ama tebrik ederim bütün günü mt gecen biri için büyük başarı aferin sana:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
by_moto doğum tarihini niye gizliyon birader?
biz senin asker kaçağı olduğunu bilmiyor muyuz?

bu arada güzel sonuç tebrikler.
Sen anadolu meslek lisesine girer de ola ki motor bölümünü secersen son sınıfa kadar benim motor hurda olur,bitirme ödevin için sana veririm motorumu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
aferin lan çocuk :p


ne demek her zaman .. :p

Iyi iyi bu da iyi :) Tebrikler.

tesekkurler görkem abi .. :)

ben cakmıştır diye girdim ama tebrik ederim bütün günü mt gecen biri için büyük başarı aferin sana:p

o kadarda çalışıyo heralde saksı .. :p

by_moto doğum tarihini niye gizliyon birader?
biz senin asker kaçağı olduğunu bilmiyor muyuz?

bu arada güzel sonuç tebrikler.
Sen anadolu meslek lisesine girer de ola ki motor bölümünü secersen son sınıfa kadar benim motor hurda olur,bitirme ödevin için sana veririm motorumu:)


.......................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
bi anadoLu mesLek Lisesine girebilirsem ki büyük iht. girerim süper oLur .. :)

Sırf Anadolu Lisesi diye Meslek Lisesi'ni seçme, iyi düşün,
dört yıl sonra bugünkü fikirlerine sahip olmayabilirsin, unutma
kaçınılmaz olarak değişir tüm insanlar, hele sen yaştaki gençler...
Birinci sınıf sonunda okul değiştirebilirsin ama bu başka meslek
lisesi ya da düz lise olur, düz Anadolu Lisesi'ne geçiş yapamazsın.
Bu konuda çokça örneğe tanık oldum çünkü halen bir Anadolu
Meslek Lisesi'nde çalışıyorum. Zor bir karar, iyi düşün, sana kolay
gelsin umarım her şey gönlünce olur.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Senıde teprık ederım 2 sene once bu puanı yapsaydın eyup anadoluya fılan gırerdın ama ınsallah bı yere gırersın

Kardeşim 420 yapmıs aksam eve gıdınce atarım resmı :) Su anda mutluyum Aksam resmı atarım guzel yapmıs ıstanbuldakı bır cok lıse tutuyor cok sukur..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Sırf Anadolu Lisesi diye Meslek Lisesi'ni seçme, iyi düşün,
dört yıl sonra bugünkü fikirlerine sahip olmayabilirsin, unutma
kaçınılmaz olarak değişir tüm insanlar, hele sen yaştaki gençler...
Birinci sınıf sonunda okul değiştirebilirsin ama bu başka meslek
lisesi ya da düz lise olur, düz Anadolu Lisesi'ne geçiş yapamazsın.
Bu konuda çokça örneğe tanık oldum çünkü halen bir Anadolu
Meslek Lisesi'nde çalışıyorum. Zor bir karar, iyi düşün, sana kolay
gelsin umarım her şey gönlünce olur.


ya şimdi anadolu meslek lisesinde makina bölümü okursam iş çok kolay babamın iş yeri var .. www.haselmetal.com dan bakabilirsiniz .. yanihemen oranın basına geçip orayı sürdürebilirim . :)
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tebrikler daha iyisini beklerdim ama..:)

Benim öğrencilerimden biri 500 puan aldı Türkiye 1.si oldu ee kimin öğrencisi..:p
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
by_moto

Senin puanınla burada öğretmen lisesine alıyorlar..
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
ya şimdi anadolu meslek lisesinde makina bölümü okursam iş çok kolay babamın iş yeri var .. www.haselmetal.com dan bakabilirsiniz .. yanihemen oranın basına geçip orayı sürdürebilirim . :)

Tercih senin ama öyle anlaşılıyorki üniversite okuyacak kapasiteye ve
koşullara sahipsin bence bunu değerlendirmelisin. Üniversite sadece
mesleki gelişim değil bir bütün olarak kişisel gelişim açısında da önemlidir.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Tercih senin ama öyle anlaşılıyorki üniversite okuyacak kapasiteye ve
koşullara sahipsin bence bunu değerlendirmelisin. Üniversite sadece
mesleki gelişim değil bir bütün olarak kişisel gelişim açısında da önemlidir.


üniversite okumak benimde amacım zaten mutlaka okurum .. :)
 
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
helal sana enescan :) arkadaşlardan bi tanesi de sölemiş sadece anadolu diye meslek lisesi seçme...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst