Okan Bayülgen 43 bin liraya yeni motor aldı

Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu adamın motor camiası için yapabilecekleri konusunda çok ümitsizim. Ewet sevmiyorum bu ukala adamı onun düşünce tarzıda bana göre değil. İnsanları küçümseyerek ve onlarla dalga geçerek para kazanıyor insanları eğlendirdiğini sanıyor. Bu onun tarzı ama asla bir motorcu gibi alçak gönüllü değil. İyi niyetlide olsa yapacakları konusunda beni tereddüte düşürüyor.Örnek vermek gerekirse Acun ILICALI'da motorsiklet kullanıyor ve insanlar için daha ilgi çekici bir medya mensubu ve gerçekten mütevazi; daha çok şeyler yapabilir.

doğru söze ne denir...:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Okan'ı sevmek zorunda değilsiniz. O da sizin onu sevip sevmediğinizi ipleyecek bir adam değil. Gecekuşundan beri izlerim. Program yapmadığı zaman haftasonu tv'de izleyecek doğru dürüst birşey bulamıyorum. Motordelisi grubuyla birlikte programınada gittim. TV' de motosiklete vakit ayıran, motosikletin farkedilmesini, kültürünün oluşmasına çalışan, ender insanlardan birisi kendisi. Motosikleti hayırlı olsun. Korumaları ile motor almaya gelmesi bizim sitedeki motorcuların %99' unun yapmayacağı bir davranış. Ayrıca reklam olsa ne yazar olmasa ne yazar? Sizin elinizde böyle bir imkan olsa değerlendirmezmisiniz? Adamı takdir edeceğinize karalamaya, aşağılamaya, kıskanmaya başladınız. Boyu kısaymış, tipsizmiş, ukalaymış... Okan'ın çıktığı hatunları, bindiği motosikletleri görüp iç geçirenler, yaptığı programları idrak edemeyenler yazıyo olmasın bunları?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun.
Güle güle kullansın. Kazanmış almış.
Kimse Okan Bayülgen'in kişiligini sevmek zorunda degil.
''Otomobil almak salaklık'' demesine benimde bazı eleştirilerim olmuştu.
Fakat daha sonra bu camia için yaptıklarına şahit olunca eleştirmekten ziyade taktir edesim geldi.
Çünkü taktir edilmesi gereken davranışları, eleştirilmesi gerekenlerden daha fazla..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
kazasız sürüşler dilerim kendisine, yalnız adamda nasıl bir zevk varsa ben hayal ediyorum bir motoru aklıma yatkın hale getiriyorum o gidip alıyor kıskandım adamı valla :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üç dört motor almış bişey mi . bırakın alsın . adam kazanıyor . yurt dışında 100 -200 motor alıp kolexiyon yapanlar var . motorları alıp alıp garajda yatırıyorlar. binecekse alsın . hakkını versin yani...
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
okan nasılsın arkadaşım askerden sonra görüşemedik yaa şu motoru 1 günlüqüne versende bi bakkala kadar gidip gelsem haa haccıı :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
1
Okan'ı sevmek zorunda değilsiniz. O da sizin onu sevip sevmediğinizi ipleyecek bir adam değil. Gecekuşundan beri izlerim. Program yapmadığı zaman haftasonu tv'de izleyecek doğru dürüst birşey bulamıyorum. Motordelisi grubuyla birlikte programınada gittim. TV' de motosiklete vakit ayıran, motosikletin farkedilmesini, kültürünün oluşmasına çalışan, ender insanlardan birisi kendisi. Motosikleti hayırlı olsun. Korumaları ile motor almaya gelmesi bizim sitedeki motorcuların %99' unun yapmayacağı bir davranış. Ayrıca reklam olsa ne yazar olmasa ne yazar? Sizin elinizde böyle bir imkan olsa değerlendirmezmisiniz? Adamı takdir edeceğinize karalamaya, aşağılamaya, kıskanmaya başladınız. Boyu kısaymış, tipsizmiş, ukalaymış... Okan'ın çıktığı hatunları, bindiği motosikletleri görüp iç geçirenler, yaptığı programları idrak edemeyenler yazıyo olmasın bunları?

+1
katılıyorum
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
109
Kendisini hiç sevemedim ne yazıkki ama motordaş olduk Okanla :) Hayırlı olsun kendisine. Aferin zevkli adammış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst