Okan'ı sevmek zorunda değilsiniz. O da sizin onu sevip sevmediğinizi ipleyecek bir adam değil. Gecekuşundan beri izlerim. Program yapmadığı zaman haftasonu tv'de izleyecek doğru dürüst birşey bulamıyorum. Motordelisi grubuyla birlikte programınada gittim. TV' de motosiklete vakit ayıran, motosikletin farkedilmesini, kültürünün oluşmasına çalışan, ender insanlardan birisi kendisi. Motosikleti hayırlı olsun. Korumaları ile motor almaya gelmesi bizim sitedeki motorcuların %99' unun yapmayacağı bir davranış. Ayrıca reklam olsa ne yazar olmasa ne yazar? Sizin elinizde böyle bir imkan olsa değerlendirmezmisiniz? Adamı takdir edeceğinize karalamaya, aşağılamaya, kıskanmaya başladınız. Boyu kısaymış, tipsizmiş, ukalaymış... Okan'ın çıktığı hatunları, bindiği motosikletleri görüp iç geçirenler, yaptığı programları idrak edemeyenler yazıyo olmasın bunları?