- Katılım
- 13 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,903
- Konu Yazar
- #1
Gecen persembe gecesı saat 12 sularında:mrgreen: avrupa yakasından anadolü yakasına gecerken honda beatla enıstem ogs den gectı ve alet ottu heycandan soylemeyı unuttum sankı bıyerden ogs den kacak gecıste hapis cezası var dıye duymustum eger bole bıse varsa enıste yandı
bıde kaskınıda bana vermıstı kosksız kullanmaktan allahtan ceza yemedı ceza yazarlar al su kaskı dıyorum hıc kımse bıse yapamaz dıyo
evet beyler sız ne dıyosunuz gercekten varmı bole bısey
bıde kaskınıda bana vermıstı kosksız kullanmaktan allahtan ceza yemedı ceza yazarlar al su kaskı dıyorum hıc kımse bıse yapamaz dıyo
evet beyler sız ne dıyosunuz gercekten varmı bole bısey