Öğrenciye iş tavsiyesi

Katılım
26 May 2016
Mesajlar
86
Antalya'da öğrenciyim.Bir mağazada part-time satış danışmanı olarak çalışıyorum.Kapalı alanda çalışmaktan çok sıkıldım.aktif olabileceğim hangi işleri tavsiye edersiniz.Görmüş geçirmiş abilerim, tavsiyelerinizii bekliyorum.Bu arada çalıştığım mağazada çok rahatım ama mutlu değilim.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Ben bazen kuryelik yapıyorum, sende yapabilirsin.
2 tane çalıştığım yer var biri evrak v.s götürüyorum diğeride dürümcüde akşam çalışıyorum gece 2 3 e kadar felan duruma göre.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Bence bunu geleceğini şekillendirmede bilgi olarak kullan, en önemlisi bu.
Öğrencilik yıllarındkai yandan çalışma işleri fazla dert değil, ama kalıcı mesleğini sevmediğin bir meslekten seçersen sıkıntı var. Bunu unutmazsan problem olmaz.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Sanayide kaportacıda çalış. Meslek öğrenirsin. Çok fena para kazanıyor adamlar.

Cidden çocuğum olsa kaportacının yanına verirdim.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Sanayide kaportacıda çalış. Meslek öğrenirsin. Çok fena para kazanıyor adamlar.

Cidden çocuğum olsa kaportacının yanına verirdim.

Aynen bu sanayidekilerin kazandigi parayi kimse kazanmiyor gerci girdigin zaman cirak olarak baslarsin ileriye donuk oynamak istiyorsan sanayiyi dusunebilirsin
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Aynen bu sanayidekilerin kazandigi parayi kimse kazanmiyor gerci girdigin zaman cirak olarak baslarsin ileriye donuk oynamak istiyorsan sanayiyi dusunebilirsin

Geçen sene kamyon kaza yapmıştı. Sanayide kaportacıları gezdim. 1000-1200 arası fiyat verdiler. Biriyle boya atmayıp sadece düzeltmesine 600e anlaştık.

Bir günde yaptı verdi. Eleman filanda yok tek başına. Maliyet desek oda yok malzemeyide bana aldırdı. Bir günde 600 lira. Boyasa 1000 liraydı. 400 lira bi kapı boyamaya alacaktı. Boyayıda bana aldıracaktı tabi.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Geçen sene kamyon kaza yapmıştı. Sanayide kaportacıları gezdim. 1000-1200 arası fiyat verdiler. Biriyle boya atmayıp sadece düzeltmesine 600e anlaştık.

Bir günde yaptı verdi. Eleman filanda yok tek başına. Maliyet desek oda yok malzemeyide bana aldırdı. Bir günde 600 lira. Boyasa 1000 liraydı. 400 lira bi kapı boyamaya alacaktı. Boyayıda bana aldıracaktı tabi.

Boyayi aldiktan sonra bizde boyariz :) bende minibus var ne yazik ki bana ait muayeneye soktum 2 sayfa agir kusurdan kaldi. Asagi yukari 2-2.5bin harcadim yine kaldi bu hafta tekrar randevu alip tekrar bakima sokmak durumundayim :/ keske zamaninda su sanayiye girseydim turk dizi ve filmlerinde okumayan cocuklari tamirciye cirak olarak veririz diye tehdit ediyorlar insanlar uzerinde kotu bir meslek havasi olusturuyorlar zamaninda bilseydim boyle oldugunu valla okumaz girerdim simdiye kendi yerimi bile acmis para makinesinde paralari sayiyor olurdum malibumla
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Sanayide çıraklık yap. Okulu bitirip işsiz kalınca en azından kaynakcılıkta falan iyi para var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

Sanayide kaportacıda çalış. Meslek öğrenirsin. Çok fena para kazanıyor adamlar.

Cidden çocuğum olsa kaportacının yanına verirdim.


benden önce erdi söylemiş zaten :D
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sanayide,dukkanin ve yaptigi isin durumuna gore 800-1000-1200lira haftalik+gunluk sigara(gunde 1paket orta karar sigara ayda 300lira)alan,kalfa ve ustalar taniyorum.

-Dorse
-Hidrolik-pnomatik,suspansiyon,körük ustalari
-Makas
-Aks,diferansiyel,karpuz ustalari.
-Ecu,yakit pompasi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst