- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
her sene kadir gecesi doğuyorum zaten ben :rendeer: onun için sevdiğim dostlar hep yanımda şanslıyım yani :cat::rendeer:
şanslı olan biziz gürkan :rendeer:
ben anlayamadım hala :S
ben bi ara sana anlatırım
Sağol tatlım.:rendeer:
özlettin kendini olmuyo böle ama :bounce: