OĞLUMVEBEN doğumgünün kutlu olsun...

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu yıllara saglıklı ve sevdiklerinle beraber
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
Bir yıl daha geride bıraktınız ha , Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersiniz.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Mutlu sağlıklı nice yıllara :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
nice mutlu yıllara saglıklı ve sevdiklerinle beraber

saol halis abi teşekkür ederim :rendeer:

Bir yıl daha geride bıraktınız ha , Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersiniz.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Mutlu sağlıklı nice yıllara :rendeer:

büğüne kadar yaptığım hiç birşeyden pişman olmadım heleki motor sevdasına tutulduktan sonra güzel dostlar edindim inş devamı da gelicek teşekkür ederim :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:rendeer: beni büğün özelden vada topikten arıyan tüm arkadaşlarım ve dostlarıma :rendeer: tekrar teşekkür ederim dostluğumuz hiç bitmesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amin cümlemize karşı
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
gürkan abi nice nice mutlu yıllara :)

doğum günün kutlu olsun tekrardan :rendeer::rendeer:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
51
her ne kadar tanışmamış olsak da... biliyoruz aynı adrenalin duygusu ile yaşıyoruz... mutlu bir yaş geçirmen dileği ile.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
8
yaş kaç:)

canlarım beni unutmadığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim sizde iyiki varsınız :rendeer: inanın bu sitede tanıdığım dostlara bu yaşıma kadar rastlamadım :rendeer: iyiki varsınız can dostlar :rendeer::rendeer:

Kuzen yaş kaç oldu:))
Gürkan abim sizleri gerçekten çok seviyor. soylememe gerek yok ama bende paylaşmak istedim. Sürekli sizi anlatıyor. Umarım tanışma fırsatımız olur. Gerçi sizlerin sayesinde biz çok nadir goruşur olduk ama olsun napalım:))
Sağlıklı ve huzur dolu bayramlar dilerim.

Kuzen yaş kaç oldu:))
Gürkan abim sizleri gerçekten çok seviyor. soylememe gerek yok ama bende paylaşmak istedim. Sürekli sizi anlatıyor. Umarım tanışma fırsatımız olur. Gerçi sizlerin sayesinde biz çok nadir goruşur olduk ama olsun napalım:))
Sağlıklı ve huzur dolu bayramlar dilerim.

bu arada özellikle deli poyraz sizi çok merak ediyorum ve tanışmak istiyorum. Umarım en kısa sürede tanışma fırsatımız olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Kuzen yaş kaç oldu:))
Gürkan abim sizleri gerçekten çok seviyor. soylememe gerek yok ama bende paylaşmak istedim. Sürekli sizi anlatıyor. Umarım tanışma fırsatımız olur. Gerçi sizlerin sayesinde biz çok nadir goruşur olduk ama olsun napalım:))
Sağlıklı ve huzur dolu bayramlar dilerim.

kuzen yaş ögünerek söylüyorum 42 bitti haklısın bu ara görüşmelere ara verdik kapatırız arayı merak etme can doslarla sende tanışacaksın merak etme :rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst