Oglumla gurur duyuyorum

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Okur okumaz bizim Remzi bir Almanla mi evliydi dedim.:p
Yahu Remzi hiç bahsetmedin oglan kaç yasinda adi ne?
Baska çocuk var mi?:silent:

Evet bir Alman.... :p
Benim cocuk dedigime bakmayin yahu...
Benim gözümde daha cocuk ama hala...
20 yasinda.. Aslinda cocuk falan degil artik..
Ama benim gözümde öyle.. :pale:
ismi Deniz

annem bile bana hala sen cocuksun diyor ben ona nasil cocuk demiyeyim??:)
Birde kizim var...
Deniz den 15 ay kücük..
ismi Arzu....
Baska ne bilmek istersiniz? :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah güzel bir baht yazsın diyorum öncelikle. Anne babanın yetiştirmesinde bitiyor biraz da, biraz çevresinde gördüklerinde..

Bir gün benim de bir oğlum olur umarım. Sahip olduğum güzel şeylerin tamamını aktarabileceğim bir çocuk için evlenebilirim sanırım bir gün.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çocuk diyorsun 20 yaşında diyorsun.... Motoru 50 cc......:mrgreen::mrgreen: Az cimrilik etme de bari 125 lik bişiiiler al çocuğa....:p

Çocuk çocuk diyince hele ki 50 cc yi görünce 6-7 yaşında falan sandım... Benzinliğe ittiğini öğrenince helal olsun dedim ...

Yahu çocuk dediğin koca adam.... kucaklayıp giderdi.... :p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

Allah güzel bir baht yazsın diyorum öncelikle. Anne babanın yetiştirmesinde bitiyor biraz da, biraz çevresinde gördüklerinde..

Bir gün benim de bir oğlum olur umarım. Sahip olduğum güzel şeylerin tamamını aktarabileceğim bir çocuk için evlenebilirim sanırım bir gün.

Tamamen yanlış bir düşünce.... Eğer bunu yaparsan hem kendin mutsuz olursun hemde çocuğun....

Sakın sadece çocuk yapmak için evlenmeye kalkma...:cat::cat:

Öncelikle sana uyan bir hatun kişi bulucaksın.... :cat::cat: Daha sonra çocuk düşünceksin.... :cat::cat:

SAna abi tavsiyesi.... :cat::cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çocuk diyorsun 20 yaşında diyorsun.... Motoru 50 cc......:mrgreen::mrgreen: Az cimrilik etme de bari 125 lik bişiiiler al çocuğa....:p

Çocuk çocuk diyince hele ki 50 cc yi görünce 6-7 yaşında falan sandım... Benzinliğe ittiğini öğrenince helal olsun dedim ...

Yahu çocuk dediğin koca adam.... kucaklayıp giderdi.... :p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------



Tamamen yanlış bir düşünce.... Eğer bunu yaparsan hem kendin mutsuz olursun hemde çocuğun....

Sakın sadece çocuk yapmak için evlenmeye kalkma...:cat::cat:

Öncelikle sana uyan bir hatun kişi bulucaksın.... :cat::cat: Daha sonra çocuk düşünceksin.... :cat::cat:

SAna abi tavsiyesi.... :cat::cat:

Tamamdır kapiş.. geçen valideyle birbirimize girdik yine. bul o zaman onurlu haysiyetli birini evlencem dedim. susuş o susuş.. :)
şimdi mızırdanıyor alçak sesle dolu düzgün insan var diye :)

Valla abi az biraz beni tanıyorsun, en azından gözlerimin içine baktın, alışveriş yaptın. Ki kaldı ki adam sarrafısın zaten :)

Şimdi yaş oluyor 32.. gerçi aramadık ama karşımıza da çıkmadı da pek. Cesur, açıksözlü olacak, mert olacak, haysiyetli onurlu olacak, güvenilir sadık olacak. İyi kötü boyu posu yerinde olacak, eli yüzü düzgün olacak. Dürüst olacak elinden geldiğince, ağzından çıkanları sorgulamayacaksın bile zihninde. tamam pierden giyiniriz matras cüzdanımız var lakin 5-10 liralık kotlarla 20 liralık kumaş pantolonlarla gezerim genelde. tamam çatal bıçak kullanmasını biliriz elimize şarap kadehi yakışır lakin mcdonalds a gidip patatesi tepsiye döküp parmaklarımla ağzıma sokuştura sokuştura yerim. tamam gloriada kahve içmek güzel ama çimenlerin üzerinde oturup uzanmak da güzel. laila reina yerine kumsalda ateş yakıp şarap bira keyfi yapmak daha da güzel. hadi sigaraya bi nebze dur deriz ama nargile içmeden yapamam ben. yeri geldiğinde saatlerce konuşabilmek gerçekten iletişim kurabilmek, karşındakine kendini anlatmayı becerebilmelisin onun kendini anlatabilmesi lazım. araba rahattır ama yürümeyi sevmeli mesela.. ne bileyim kitap okumalı iki çift ciddi laf da edebilmelisin bilginin elverdiği ölçüde. mesela sen resim çizerken o başka birşeyle uğraşabilmeli, ve daha birçok şeyi birlikte yapabilmeli, birlikte yapamadıklarınızı da herkes kendi kendine yapabilmeli. eh haliyle ite de soy ata da soy derler bizde, soyu sopu da bilinir olmalı. zaten hayat ortak tüm problemleri tüm mutlulukları birlikte yaşayabiliyor olman lazım. elindekilerin kıymetini bilmeli, senin de bileceğinden, senden emin olmalı.. ve dadaha onlarcası yazılabilir..
cinsimdir mesela ben.. botları sandaletleri severim, pikniğe gidip meydanda durmak yerine dağa çıkıp kartallardan bi tarafımı kurtardığım da olmuştur, yılan dolu ağaçta meyva yiyeyim derken ölümden sıyırmışlığımda.. bunlara ses çıkarmamalı. her erkek gibi benim içimde de bir çocuk var büyümeyen bunları göz ardı edebilmeli, çünki gerektiğinde büyümüş gencay devreye giriyor.. sonra bilmesi lazım, olgun olmalı hayata karşı, erkeği erkek yapan gerçekten kadın. huzur vermezse erkeğin yıpranacağını hayata gücü kalmayacağını farketmiş olmalı en azından. mesela ben çok dağınığım düzenli olmalı. genelde naif olsamda bazen terbiyesizleştiğimde yadırgamamalı. çünki hayat bu, sen fazla efendi olursa herkes ısırmaya kalkar, mecburen alıştık artık havlayanı gidip ısırmaya.
üstelik tüm bunları bulmuşsam bide sevebilmem lazım.. gözlerimi parlatmalı, gülümsetmeli beni. arkadaş dost da olabilmeli.. güven olmalı ne bileyim birisi bana zarar verirse gidip onu parçalayacağını bilmeliyim. yada cehenneme düşse arkasından gideceğimi bilmeli. daha önemlisi ruhları doyurabilmek lazım. ve karşımdaki de tüm bunları hissetmeli bende..
yardımsever, iyi niyetli olmalı, ama biz olduktan sonra bizi korumayı bilecek kadar tecrübeli ve akıllı da olmalı..
ve en önemlisi bunlar bir yanılsama olmamalı. sende karşındaki de gerçekten öyle olmalı.. yani öyle olduğun için sevmeli, öyle göründüğün için değil.. ve yormamalı.. hayat birbirini yorma yeri değil.. kendi yolunda ilerlemekten ibaret. böyle birini bulup yoldaş yapabilirsen ne mutlu..

yani gördüğün üzre hiç bir şey kolay değil.. gel senin dediğin gibi değil de benim dediğim gibi yapalım biz :)

şaka bir yana elbet bir gün bana uygun biri çıkacaktır karşıma. çıkmazsa da çok umursamıyorum doğrusu :)
nasip, herşeyin hayırlısı.

evlilik muhabbeti de yaptık gece gece iyi mi.. sanki çok derdimmiş gibi. gülme ama son iki ayda herhalde evlenmek isteyen insan sayısı beşi geçti. üstelik kimseyle oturup kalkmışlığım bir kahve içmişliğim yok bile. kız arkadaşımdan ayrıldığımı öğrenen telefon açmaya başladı. yada ben telefonlarına cevap vermeye başladım desem daha doğru olacak sanırım :)

her neyse.. herşeyin bir zamanı vardır elbet. benim elimden gelen kimseye hainlik yapmadan, kendime hainlik yaptırtmadan yürümeye çalışmak. taşıdığım kan, içtiğim süt başkasına izin vermez zaten herşeyden önce. iyi olunca iyi şeyler gelmiyor başına, hayatın amacı mutlu olmak da değil, ama bildiğim bir şey var, herkes eninde sonunda hakettiği şekilde yaşıyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam tamam sakin ol.... Lafımı geri aldım....:pr::pr::pr:

Yarın boşanıcam....:queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen geri gel abi ankaraya nargileler benden :)

şimdi teze dönmem lazım :)

bu yıl iyi gidiyor. dünyanın en başarılı ekibi seçildik iş yerinde. meslek hayatımın dünya çapındaki ikinci ödülünü aldım. şu okulu da kazasız belasız atlatırsam iyi olacak.

iyi geceler, hörmetler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Çocuk diyorsun 20 yaşında diyorsun.... Motoru 50 cc......:mrgreen::mrgreen: Az cimrilik etme de bari 125 lik bişiiiler al çocuğa....:p

Çocuk çocuk diyince hele ki 50 cc yi görünce 6-7 yaşında falan sandım... Benzinliğe ittiğini öğrenince helal olsun dedim ...

Yahu çocuk dediğin koca adam.... kucaklayıp giderdi.... :p:p



Yahu bana kalsa hemen alayim ona bir 125cc ama ehliyeti yokki..
50cc icin ehliyeti var sadece...

Ogün sormustum ona hatta
Vitesli motor sürdünmü hic?
Yok hic sürmedim
Arkadaslarinda hicmi vitesli motor yok?
Yok hepsi Roller(Scooter) kullaniyor dedi bana
Yoksa alsin gitsin benim motoru diycem ama vitesleri bile bilmiyor daha..
Benim yanimda olsa ben ona ögretirim herseyi ama...

Motoru parcalarken aküyüde söktük..
Genelde ona yaptiriyorum herseyi ögrensin diye..
Kutup baslarini sökmeye basladi..
ilk önce + yi sökmeye calisiyor... :pr:
Len sökerken ilk - yi sökeceksin..
Neden diyor bana
Acikliyorum ona neden..

20 yasinda ama daha cocuk..
Biz nasildik acaba 20 yasinda?????
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
46
ya işin aslına bakarsanız bisikletlerinde kanunen plakalı ruhsatlı olması gerekio A1 ehliyetle kasklı binilmesi gerekio , iş uygulamaya gelince
polisler mobiletler'i motorlu bisiklet olarak gördüğü için aynı muameleyi yapıyor yani karışmıyor mecbur kalmadıkça,yani mobilet plakasız mı ehliyet varmı şu varmı önemli değil zaten mobilete 15-16 yaşındaki lise gençliği binio her allahın günü tamircideler :) çocuklar
zaten onlarda işi biliolar hiç mecbur kalmadıkça kalabalık şehir trafiğine çıkmıolar hep ara sokaklardan arka yollardan :D ama iş motorsiklete gelince polislerde gayet ciddi :) bizde ciddi olmalıyız çünkü şehir trafiğinde bizi bisiklet gibi zanneden arabaların içinde hareket ediyoruz onlarla aşşağı yukarı aynı hızla gidebilen iki tekerli araçlarımızla , bu sefer iş ciddi trafik kurallarına uyalım ,
teknik anlamda muayeneden geçmek için değil can sağlığımız için motormumuzun teknik sorunlarını giderelim,ceza yememek için değil noolur nolmaz korunalım die kask takalım rüzgar gözlüğü gerekiosa takalım, trafik kurallarına polisten korktuğumuz için değil kaza yapmamak için uyalım , izmitte saraybahçe bölgesinde trafik ağırda olsa ilerler kurallara uyulur çünkü adım başı trafik vardır sürücüler korkudan düzgün dawranırlar ve sorun çıkmaz ama bekirpaşa bölgesinde polis yok aynı trafik yoğunluğu var ama gel görki o bölgede insan çıldırıyor çünkü herkes trafik canavarına dönşüo o bölgede herkes birbirine korna korna korna herkes çekil ben geçicem yol vermiom lan nah geçersin :D

yani lütfen :D avrupalı olalım demiyorum insan olalım insanlığın gereklerini yerine getirelim :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bende 8-10 yaşlarında çocuk bekliyordum..:)

@asfalt meleği güzel bir açıklama yazısı olmuş eline sağlık,ben herşeyi üç satırda anlatmaya çalışırdım...:mrgreen:
Yazının bazı bölümleri Beyaz'ın pisiko tiplemesini hatırlattı..:)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende 8-10 yaşlarında çocuk bekliyordum..:)

@asfalt meleği güzel bir açıklama yazısı olmuş eline sağlık,ben herşeyi üç satırda anlatmaya çalışırdım...:mrgreen:
Yazının bazı bölümleri Beyaz'ın pisiko tiplemesini hatırlattı..:)

ben hastayım o tiplemeye.. bazen evde taklit etmeye çalıştığım olur kendimce, annem ne zevzekliğimi bırakır ne başka şeyimi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst