Çocuk diyorsun 20 yaşında diyorsun.... Motoru 50 cc......:mrgreen::mrgreen: Az cimrilik etme de bari 125 lik bişiiiler al çocuğa....
Çocuk çocuk diyince hele ki 50 cc yi görünce 6-7 yaşında falan sandım... Benzinliğe ittiğini öğrenince helal olsun dedim ...
Yahu çocuk dediğin koca adam.... kucaklayıp giderdi....


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------
Tamamen yanlış bir düşünce.... Eğer bunu yaparsan hem kendin mutsuz olursun hemde çocuğun....
Sakın sadece çocuk yapmak için evlenmeye kalkma...:cat::cat:
Öncelikle sana uyan bir hatun kişi bulucaksın.... :cat::cat: Daha sonra çocuk düşünceksin.... :cat::cat:
SAna abi tavsiyesi.... :cat::cat:
Tamamdır kapiş.. geçen valideyle birbirimize girdik yine. bul o zaman onurlu haysiyetli birini evlencem dedim. susuş o susuş..

şimdi mızırdanıyor alçak sesle dolu düzgün insan var diye
Valla abi az biraz beni tanıyorsun, en azından gözlerimin içine baktın, alışveriş yaptın. Ki kaldı ki adam sarrafısın zaten
Şimdi yaş oluyor 32.. gerçi aramadık ama karşımıza da çıkmadı da pek. Cesur, açıksözlü olacak, mert olacak, haysiyetli onurlu olacak, güvenilir sadık olacak. İyi kötü boyu posu yerinde olacak, eli yüzü düzgün olacak. Dürüst olacak elinden geldiğince, ağzından çıkanları sorgulamayacaksın bile zihninde. tamam pierden giyiniriz matras cüzdanımız var lakin 5-10 liralık kotlarla 20 liralık kumaş pantolonlarla gezerim genelde. tamam çatal bıçak kullanmasını biliriz elimize şarap kadehi yakışır lakin mcdonalds a gidip patatesi tepsiye döküp parmaklarımla ağzıma sokuştura sokuştura yerim. tamam gloriada kahve içmek güzel ama çimenlerin üzerinde oturup uzanmak da güzel. laila reina yerine kumsalda ateş yakıp şarap bira keyfi yapmak daha da güzel. hadi sigaraya bi nebze dur deriz ama nargile içmeden yapamam ben. yeri geldiğinde saatlerce konuşabilmek gerçekten iletişim kurabilmek, karşındakine kendini anlatmayı becerebilmelisin onun kendini anlatabilmesi lazım. araba rahattır ama yürümeyi sevmeli mesela.. ne bileyim kitap okumalı iki çift ciddi laf da edebilmelisin bilginin elverdiği ölçüde. mesela sen resim çizerken o başka birşeyle uğraşabilmeli, ve daha birçok şeyi birlikte yapabilmeli, birlikte yapamadıklarınızı da herkes kendi kendine yapabilmeli. eh haliyle ite de soy ata da soy derler bizde, soyu sopu da bilinir olmalı. zaten hayat ortak tüm problemleri tüm mutlulukları birlikte yaşayabiliyor olman lazım. elindekilerin kıymetini bilmeli, senin de bileceğinden, senden emin olmalı.. ve dadaha onlarcası yazılabilir..
cinsimdir mesela ben.. botları sandaletleri severim, pikniğe gidip meydanda durmak yerine dağa çıkıp kartallardan bi tarafımı kurtardığım da olmuştur, yılan dolu ağaçta meyva yiyeyim derken ölümden sıyırmışlığımda.. bunlara ses çıkarmamalı. her erkek gibi benim içimde de bir çocuk var büyümeyen bunları göz ardı edebilmeli, çünki gerektiğinde büyümüş gencay devreye giriyor.. sonra bilmesi lazım, olgun olmalı hayata karşı, erkeği erkek yapan gerçekten kadın. huzur vermezse erkeğin yıpranacağını hayata gücü kalmayacağını farketmiş olmalı en azından. mesela ben çok dağınığım düzenli olmalı. genelde naif olsamda bazen terbiyesizleştiğimde yadırgamamalı. çünki hayat bu, sen fazla efendi olursa herkes ısırmaya kalkar, mecburen alıştık artık havlayanı gidip ısırmaya.
üstelik tüm bunları bulmuşsam bide sevebilmem lazım.. gözlerimi parlatmalı, gülümsetmeli beni. arkadaş dost da olabilmeli.. güven olmalı ne bileyim birisi bana zarar verirse gidip onu parçalayacağını bilmeliyim. yada cehenneme düşse arkasından gideceğimi bilmeli. daha önemlisi ruhları doyurabilmek lazım. ve karşımdaki de tüm bunları hissetmeli bende..
yardımsever, iyi niyetli olmalı, ama biz olduktan sonra bizi korumayı bilecek kadar tecrübeli ve akıllı da olmalı..
ve en önemlisi bunlar bir yanılsama olmamalı. sende karşındaki de gerçekten öyle olmalı.. yani öyle olduğun için sevmeli, öyle göründüğün için değil.. ve yormamalı.. hayat birbirini yorma yeri değil.. kendi yolunda ilerlemekten ibaret. böyle birini bulup yoldaş yapabilirsen ne mutlu..
yani gördüğün üzre hiç bir şey kolay değil.. gel senin dediğin gibi değil de benim dediğim gibi yapalım biz
şaka bir yana elbet bir gün bana uygun biri çıkacaktır karşıma. çıkmazsa da çok umursamıyorum doğrusu
nasip, herşeyin hayırlısı.
evlilik muhabbeti de yaptık gece gece iyi mi.. sanki çok derdimmiş gibi. gülme ama son iki ayda herhalde evlenmek isteyen insan sayısı beşi geçti. üstelik kimseyle oturup kalkmışlığım bir kahve içmişliğim yok bile. kız arkadaşımdan ayrıldığımı öğrenen telefon açmaya başladı. yada ben telefonlarına cevap vermeye başladım desem daha doğru olacak sanırım
her neyse.. herşeyin bir zamanı vardır elbet. benim elimden gelen kimseye hainlik yapmadan, kendime hainlik yaptırtmadan yürümeye çalışmak. taşıdığım kan, içtiğim süt başkasına izin vermez zaten herşeyden önce. iyi olunca iyi şeyler gelmiyor başına, hayatın amacı mutlu olmak da değil, ama bildiğim bir şey var, herkes eninde sonunda hakettiği şekilde yaşıyor.