oğlum 8 yaşına girdi........

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
saolun arkadaslar guzel dıleklerınız ıcın.yazdıklarınızı okudum gokhana .oda bırseyler yazmak ıstedı.noktadan sonra buyuk yazılar ona aıt. BEN GÖKHAN NASILSINIZ TEŞEKKÜREDERİM:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahaha ufacık cocuga bak sen =)) artist yaa manitasıda varmışş =)):p doğum günü kutlu olsun nice mutlu yıllara... Maşşallah:rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aslan krala nice mutlu ve sağlıklı seneler dilerim.Allah sevdikleriyle uzun ömür nasip etsin:rendeer:...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst