kesinlikle... 1 yildan fazla süre oynadim bende 4. evrende.. sonunda bir OY bile yaptim.. ama çok rahatsiz edici bişey... sinemaya gidiyosun, "acaba benim filolar nooldu" diyosun, sürekli aklin orda kaliyor.. gece uyku saatlerim 3-4 saate kadar düşmüştü. sürekli Online'dim..
kesinliklee. bagimlikik ve hastalik yapiyor. oyunu biraktim sanki üstümden büyük bir yük kalkti....