OGAME ve Motosiklet.net

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hangi evren. 3 deysen gel benim ittifaka... :cherry:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
La Savaş, ben de 3. gezegendeyim hacı. İttifak ittifak nidalari ile seni bekliyorum :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
8. evrende olan 4.150 civarlarına baksın, "Khutuck"ün gezegenleri hala duruyor mu diye, duruyorsa bana haber verirseniz sevinirim. İlk 100'deyken oyunu bıraktım, iyi ki de bırakmışım :)
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ogame mi bence bulaşmayın :) luxor sende artık elini ayagını çek bence :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
cenkmenderes' Alıntı:
La Savaş, ben de 3. gezegendeyim hacı. İttifak ittifak nidalari ile seni bekliyorum :)

3. gezegen diil cenkcim.3. evren
oyuna giriş için kullanıcı adı ve sifre yazdığın ana ekranda hangi evreni seçiyosun yani.eğer 3 se ok.yok diilse daha oyunun başındasın
bırak bbulunduun evreni gel 3e
eğer 3. evrendeysen zaten su anda, bana koordinatlarını ve oyundaki ismini özel mesajla at.ben seni bulurum.
ok
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
4. evrendeyim ben, bizim arkadaşların ittifakına üye oldum zaten . Boyna malzeme gönderiyolar. arkadaşım 800 lerde.
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
luxor kardeş bugun 3, evrene kaydoldum . kordinatlar 4:93:6 benin bi de 9 da var yeni başladım sayılır orda daha yeni binaları oturtmaya başladım eger ittifak yapmak istersen ben burdayım :p
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
12
kesinlikle... 1 yildan fazla süre oynadim bende 4. evrende.. sonunda bir OY bile yaptim.. ama çok rahatsiz edici bişey... sinemaya gidiyosun, "acaba benim filolar nooldu" diyosun, sürekli aklin orda kaliyor.. gece uyku saatlerim 3-4 saate kadar düşmüştü. sürekli Online'dim..

kesinliklee. bagimlikik ve hastalik yapiyor. oyunu biraktim sanki üstümden büyük bir yük kalkti....
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
19. evrende 103. yüm yeni sayılırım

bırakmak istiyomuyum bilmiyorum ama savunma + filo uykusuz gecelerin ilacı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ogame.com.tr 5. ev 1555. sıradayım ittifağım 9. sırada AND motosiklet.net olarak bir ittifak kurmak istiyenler varsa burdan özel mesaj atsınlar ogame.org da oyanayan ve 1 evrende olan arkadaşlar ittifak kurmak istiyorlarsa gene burdan msj atsınlar.... :rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Savaş, abi benim pozisyon 2:92:11 ittifak kuralım da nasıl kabul edicem falan onları da soyle..

Evren 3 deyim. onu soliyim... yani ayni evren galiba..
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Nasıl kayıt olacağım arkadaşlar? Bir türlü kayıt olamıyorum :( ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Forumuna kayıt oldum ama oyuna kayıt olamıyorum boş bir sayfa açılıyor "kayıt ol" butonuna basınca yardım lütfen :) ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
ben 6. evrendeyim. 850 gemiden oluşan bi filom var. idare ediyoz işte. henüz ilk 1000 e giremedim...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
174806 ( toplam 11471 oyuncu içinde 112. siradasin ) bu 19. evren benim hesap bu sıralar çok boşladım 10 sıra kadar geriledim

eveeet bu konudanda anlaşılıyo ki hem motru hemde online oyunlerı iyi kullanan az kişi var :p

bide http://www.uygarliksavasi.com diye bi oyun var hem kolay hem fazla zaman ayırmaya gerek yok hemde eylenceli ve espirili bi oyun ben çok sevdim şahsen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst