OGAME ve Motosiklet.net

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk 20 den kimse varmı bizim sitede ogame de bişi sorucaktım :)
yani usta bu işten anlayan yokmu ya
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ersen olm Savaş'la bağlantıya geçsene. Baya iyi bir durumda o. Ben de aynı ittifaktayım zaten..
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
valla o gameyi tavsiye etmiyorum geçen sene az daha sınıfta kalıyordum çok kötü bi alışkanlık yaw :(
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Motosiklet aldım OGAME den kurtuldum. Artık onda gecirecegim zamanı Motorumun uzerinde dag bayır dolasarak harcıyorum...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ashes' Alıntı:
ilk 20 den kimse varmı bizim sitede ogame de bişi sorucaktım :)
yani usta bu işten anlayan yokmu ya

ersen olm sen akıllanmayacaksın.hala kim var diye mi soruyorsun.yuh diim sana artık.
bu arada 400 parça filoyu 4 senede uretme olayı da nerden çıktı yaw.
en azından şöyle soyliim ben su anda hafif avcıyı 55 sn de basıyorum...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Birisi OGAME mi dedi? :queen:

Walla ben daha bugün kayıt oldum. 25.evrendeyim. Herksi beklerim. :cat:

İttifakım var ama ...:cyclopsan
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
viper_1 eğer 3. evrene gelirsen senide aramıza beklerim ama önce gelen komutanlar gibi sessiz film oynamak yok.katılımcı olmak koşuluyla :)
bak cenkmenderes geldi, geldiği günden beri yan gelip yatıyo...
omega geldi.şu an baktığıma göre 19 gündür oyuna girmemiş.
böyle olmayacaksa gelen her komutana kapımız açık.
taktik savaş üretebilen tüm komutanları aramıza bekliyorum... ::evil::
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
177
9 ay oynadıktan sonra 1.evrende 750000 puandayken ve hiç ama hiç saldırı yemeden oyunu devrettim ismim lacerta idi
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yaww 2 sene knightonline oynadıkdan sonra aklımı bulandırmayın benim söylemesi ayıp bende 10000 oyuncunun arasında ilk 10 da idim hatta cyper serverinde krallık bile yaptım günde 4 saat uyuyarak 20 saat online olduğum çok zamanı bilirim

bu arada krallık yapmış charımı satıyorum kral itemleri filan üstünde 70 level 650.000 np si var 3.000.000 nplide clanı var clan lideri tüm itemleri mevcut bellimi olur böyle güncel bir konuda alıcı çıkar belki chara
:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
OGAME Oyun Kuralları Yenilendi!

OGAME Oyun Kuralları Yenilendi!​

1) Komsu gezegenlerdeki bayanlara laf atmak, sonda atmak kesinlikle yasaktir!

2) Ay'dan elalemin gezegenlerini dikizlemek kesinlikle yasaktir

3) Deuteryuma su katmak, Kristal yerine cam kirigi satmak, paslanmis metalleri satmak serbesttir

4) Eskimis gemilerinizi eskiciye verip yerine mandal, camasir ipi, legen almak serbessttir

5) Sicrama gecitlerinde mayo ve terlikle gezinmek yasaktir

6) 24 saat online olup, piyasayi oldurmenin alemi yoktur Gunluk online saati 2 saati asamaz

7) Gezegenlerin oldugu sistemden sevgili yapmak yasaktir, mahalle kizlari namusumuzdur

8) Deuterium Tankerlerinin yakininda sigara icmek atesle yaklasmak yasaktir

9) Daha ucuz olsun diye komuta, muhrip ve bomberlere lpg taktirmak tehlikeli ve yasaktir!

10) Gemi ve bina insaatlari surerken gezegenden kasksiz dolasmak oldukca tehlikeli ve yasaktir

:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Ya valla bu oyunlar cok deli bagımlılık yapıyor.Ben bi ara kvgame oynuyordum hastasıydım.Bırakana kadar anam ağladı.Ama oynayan arkadaslar için güzel olabilir düşüncesindeyim.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar eğer 30. gezegende olan varsa şu elemanı ortadan kaldırabilirmisiniz?:pr: kaldırana ödül verilecektir:p kendisi yenilmez olduğunu düşünüyor ve çevreye dehşet saçıyor.::sos:: ::sos:: Şunun işini bitirin yahu :salut:

30. evren 4:275:11

niki: kaptan53
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bir el atın şu olaya:mrgreen: arkadaş çok ısrarlı yenecek varsa gelsin karşıma diyorrrr:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor ogameden daha zevkli 3. evrende oyunu 3 aydır uykuya aldım arada kapanmasın diye giriyom motor in ogame out :cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
OGAME den anlayanlar bi sorum var.

Epeydir hareket görmemiş bir sürü gezegen var.Ben bunlarda biriken metal,kristal vs. yi gemilere koyup kendi gezegenime götürebilir miyim?İlla savaş açıp yağma mı etmem lazım.

Böyle gezegenlere saldırırken savunmaları olmadığı için bir iki hafif avcı işi görür mü?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OGAME den anlayanlar bi sorum var.

Epeydir hareket görmemiş bir sürü gezegen var.Ben bunlarda biriken metal,kristal vs. yi gemilere koyup kendi gezegenime götürebilir miyim?İlla savaş açıp yağma mı etmem lazım.

Böyle gezegenlere saldırırken savunmaları olmadığı için bir iki hafif avcı işi görür mü?

çok eski bi konuymuş yeni rastladım. . .
cihan abi olay soyle savunmanın ve fılonun sıfır oldugunu goruyorsan sadece naklıye gemılerı ıle malzemeyi kendi gezegenıne götürebilirsin ama her ihtimale karsı hanı sen gıderken adam gırerde 2 roketatar üretir diye bikaç hafıf avcı sus olarak gonderılebılır. .. .
tabi hala oynuyorsan
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
739.428 ( toplam 3.775 oyuncu içinde 240. siradasin )


e12'den sevgiler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst