Öfkenin bedeli ağır oldu!

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
asansor kabini gittikten sonraki ilk vurusunda zaten kapinin alt tekerleri kiriliyo,
kapiyi kirmis zaten ilk seferde bu durumda bile bile dusmus asansor bosluguna diyebiliriz.
bir dahaki vurusunda kapinin onu tutmayacagi belli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst