Öfkenin bedeli ağır oldu!

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Kore'de bir binadaki güvenlik kamerası tekerlekli sandalyedeki bir kişinin asansör boşluğuna düşme anını saniye saniye kaydetti. Görüntülerde bir kadının bindiği asansöre yetişemeyen elektrikli tekerlekli sandalyedeki kişi kapanan kapıya öfkelenerek önce bir kez kapıya geri ileri hamle yaparak vuruyor daha sonrada kapının kırılmasıyla asansör boşluğuna düşüyor.

Video için tıklayınız.
 

Ekli dosyalar

  • asansormotor.jpg
    asansormotor.jpg
    9.2 KB · Görüntüleme: 2,349
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
hay salak...

tabi bunu yapmasının sebebinin birçok psikolojik açıklaması olabilir.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İntihar gibi bir şey olmuş. O asansör kapısının da nasıl bir kapı olduğunu sorgulamak lazım, ne kadar kolay kırıldı öyle.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
133
Belli ki özürlü birisi. Akıl sağlığı yerinde değil. Yazık olmuş ama salak dememek gerekiyor bence
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Anlaşılan amcamız çelik halat üreticisi...

ve bu asansörde kullanılan çelik halatları çok merak etmiş, yakından incemek görmek istemiş :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
BAriz kaşınmış ta, umarım asansördeki kadının başına bişi gelmemiştir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali yazar, veli bozar, küp suyunu çeker azar azar, üzülmüşüm neye yarar, keskin sirke küpüne zarar..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
O değil de haberin sitemizle ne alakası var? Hem de ilk 6 konuya konulacak kadar...Ben bulamadım.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Hayır Anlamadığım Nasıl Bi Asansör Kapısıysa Adam 2 Kere Vurdu Parçalandı :s (Çin Malı Kesin):mrgreen:

Geçmiş Olsun Tekrar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst