biraz sabır.. para biriktir.. usanmadan çalış.. iş beğenmemezlik yapma.. hem bak siçicilikte var ; çin malı olmasın diyorsun.. 30 yaşındayım bir mesleğim var ama motorumu alabilmek için cumartesi pazarda çalışıyorum.. diğer meslektaşlarım tatil yaparken ben sabahın köründe uyanıyorum.. neden ? çünkü motora binmeyi GERÇEKTEN çok istiyorum.. allah yardımcın olsun.. unutma boşa verecek 10 kuruşun bile yok.. karar ver ve yap....