Of Of

Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
22
O Kadar Hevesım Varkı Vitesli Motorlara Arabalara Ama Hic Birini Alamıyorum Ne Yapsam Bos Hep Aynı Hep Aynı Bana Yardımcı Olun Lütfen
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
ne kadar paran var hangisini almak istiosn ? kaç yaşlındasın ailen neden bırakmıo bunları yazarsan daha net olur
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
22
23 Yasındayım Motor Sakat Is Diolar Vede Hic Param Yok :)

Vitesli Cin Malı Olmayacak Motorlar Hosuma Gıdıyo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
1,553
biraz sabır.. para biriktir.. usanmadan çalış.. iş beğenmemezlik yapma.. hem bak siçicilikte var ; çin malı olmasın diyorsun.. 30 yaşındayım bir mesleğim var ama motorumu alabilmek için cumartesi pazarda çalışıyorum.. diğer meslektaşlarım tatil yaparken ben sabahın köründe uyanıyorum.. neden ? çünkü motora binmeyi GERÇEKTEN çok istiyorum.. allah yardımcın olsun.. unutma boşa verecek 10 kuruşun bile yok.. karar ver ve yap....
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
peki bu şartlarla (paran yok, ailen izin vermiyo vs.) motor arıyorum topiğini açmakta aceleci davranmamışmısın sence bulsan alabilecekmisin? :bounce: :p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az zamanın kalmış,işe bulaştın mı en fazla 2 sene sonra motor sahibisin.:wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
emekkoray cok dogru sana katılyorum,cok istemek başarının yarısı diger yarısı senin elinde
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
22
:) Saolun Arkadaslar Insaallah Bigün Bende O Motorun üstünde Seyahetlere Katılıp Gezecem Tabi Eksozda Atacam Motora Aradada Bagırtacam :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
3-4 sene tartışalım sende bu arada para biriktir, bi dahakine topic açma burdan devam ederiz;)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
abicim sen 23 yaşındasın ben 16 yaşındayım kendim yaz tatillerinde calıstım motorumu aldım benimde ailem izinvermiodu çok tehlikeli düşsen kurtuluşun olmaz faln ama ben tatilde gittim çalıştım ve aldım çok şükür bi sorun yok şuan sende çalışıp alabilirsin bence
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
22
Helal Sana Ama Ehlıyet Aldınmı Violence :)

Calısıyorum Ama Parayı Baska Yere Bagladım :)ama Bı Motor Almak ıcın Gecemı Gunduzume Katıp Calısaca;)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Çok özür diliyorum kardeşim ama yazılarında sanki biraz alaycılık birazda laf olsunda ne olursa olsun gibi bir durum seziyorum. Yanlış anladıysam yine özür diliyorum.bu başlığa ne denceğinide inan bilmiyorum Sanki ağlama duvarı gibi bişey olmuşş...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
heveslisin ama birazda parayı kazanmak için hırs yap ki istediğini alabilesin canım benim :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
aynı durumda bendim gerçekden sendeki bu heves değil tutkuysa benim yaptığımı yap ben hem gündüz çalışdım hemde gece çalışarak motorumu aldım bide o kadar borç ödüyorum ailem benimde izin vermiyodu ama biraz duygusal girmen lazım bu konuya şimdi de banka kredilerini ödeyemediğimden satmak istiyorum ama satmayacağım napıp ne edip ödicem bunuda ama motorumdan asla vazgeçmeyeceğim iste ve yap bahanelerin olmasın :cat:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
27
ben 23 yaşıma geldigimde allahın izniyle nasip se r6 tım olacak şimdi 100cc cup motorum var yaşım 19 bu yazda mz le takas etcem ve ögrenciyim bence ilk önce biyerde çalış ve para birikdir sonra gerisi gelir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst