125zn ise nikelajı traşlamışlar ama 125t'ye pek benzemiyor eksozu.

herneyse de çok tehlikeli motor. :farao: bi düşsen kafan gözün şaside biyere çarpar. çalıntıdır bu ya.
murat abi ? ne düşünüyon bu konu hakkında

:bounce:
Zaten ilk baktığım detay plaka olup olmadığıydı...:silent:
Bu ölüm makinası ve bu makinayı biran önce ilgili yerlere bildirmek gerekir...
Yarın birgün o ölüm makinası bir kurban verirse bakalım o topice ne şekil bir
taziye dileklerimizi ileteceğiz...:bounce:
Kaza geliyorum demez..Ama bu resmen bağıra bağıra geliyor..
Dün akşam Star Tv'de bir haber izledim..
İstanbul'da kasksız ve 2 evladını önüne koyup scooter'la caddede gezen bir şahısın sözleri ilginçti..
" Allah Korur kafanı yorma" diyordu spikere..
Ne hikmetse ben kafamı yordum ve bu haberi internette araştırdım fakat ne
yazık ki bulamadım..Bulsan buraya ekleyecektim zaten..

r:
Onu bulamadım ama başkasını yani aynısının tıpkısını, şıp demiş burnundan düşmüş derler ya onun gibi işte..
.