- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 305
- Konu Yazar
- #1
Pazar günü oğlumla dolaşırken bu motorsiklete rastladım.
Sahipleri genç çocuklardı,görünüm dökülüyor ama canavar gibi çalışıyor:cat:
Kontağı yok arızalı,çalıştırırken düz kontak yapıyorlar.
Kornasıda yok..Bisiklet kornası takmışlar.
Gençler bunla oyuncak gibi oynuyorlardı ve hallerinden çok eğlendikleri belliydi..:cherry:

Sahipleri genç çocuklardı,görünüm dökülüyor ama canavar gibi çalışıyor:cat:
Kontağı yok arızalı,çalıştırırken düz kontak yapıyorlar.
Kornasıda yok..Bisiklet kornası takmışlar.
Gençler bunla oyuncak gibi oynuyorlardı ve hallerinden çok eğlendikleri belliydi..:cherry:
