Objektifime takılan bir kare....

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Pazar günü oğlumla dolaşırken bu motorsiklete rastladım.
Sahipleri genç çocuklardı,görünüm dökülüyor ama canavar gibi çalışıyor:cat:
Kontağı yok arızalı,çalıştırırken düz kontak yapıyorlar.
Kornasıda yok..Bisiklet kornası takmışlar.
Gençler bunla oyuncak gibi oynuyorlardı ve hallerinden çok eğlendikleri belliydi..:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asya diye bi marka vardı sanırım o
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
yok yok motor gençlerin:cherry:uzun uzun oturduk oğlumla onları seyrettik:cherry:

Evet makina asya..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eğer dikkat çekmeye çalışıyorlarsa...fazlasıyla başarmışlar:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapsınlar kaportası kırık bi motoru alıp bu hale sokmuşlardır kiiiii oda ekonomiden dolayıdır ama gerçekten tebrik ediyorum motor tutkusu işte gerçekten 10 üzerinden 10 verdim gençlere:cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
mondial 125 zn, asya 125t veya jinlun 125 modeli.. ama tahminime göre asya gibi görünüyor :)

çıplak ne iğrençmiş bnm motor :D
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
--

banada ilginc geldi kartal direksin yatmıslar. calıntı olsa yakalanırdılar herhalde. calıntı değilsede neden o kadar dağılık.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
mondial 125 zn, asya 125t veya jinlun 125 modeli.. ama tahminime göre asya gibi görünüyor :)

çıplak ne iğrençmiş bnm motor :D

125zn ise nikelajı traşlamışlar ama 125t'ye pek benzemiyor eksozu. :) herneyse de çok tehlikeli motor. :farao: bi düşsen kafan gözün şaside biyere çarpar. çalıntıdır bu ya. :)

murat abi ? ne düşünüyon bu konu hakkında :):bounce:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bunun gibi bitanede hasanpaşada selim ustada gordum ben keeway focus ustunde kawasaki egsoz var bide orjinal:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun böylesi daha eğlenceli tavsiye ederim..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Asya da o modelın benzın deposu ayak koyma yerının gerısınde koltugun dıbınde asagıda bunda da ordamı ben goremedım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst