Objektifime takılan bir kare....

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çalıntı olma ihtimali yüksek.Çalıp sonradan kaportasını sökmüş olabilirler.Plaka varmıydı?Fakat şirin gözüküyor.Ben orjinal üretim sandım önce :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
125zn ise nikelajı traşlamışlar ama 125t'ye pek benzemiyor eksozu. :) herneyse de çok tehlikeli motor. :farao: bi düşsen kafan gözün şaside biyere çarpar. çalıntıdır bu ya. :)

murat abi ? ne düşünüyon bu konu hakkında :):bounce:

Zaten ilk baktığım detay plaka olup olmadığıydı...:silent:

Bu ölüm makinası ve bu makinayı biran önce ilgili yerlere bildirmek gerekir...
Yarın birgün o ölüm makinası bir kurban verirse bakalım o topice ne şekil bir
taziye dileklerimizi ileteceğiz...:bounce:

Kaza geliyorum demez..Ama bu resmen bağıra bağıra geliyor..:)

Dün akşam Star Tv'de bir haber izledim..
İstanbul'da kasksız ve 2 evladını önüne koyup scooter'la caddede gezen bir şahısın sözleri ilginçti..

" Allah Korur kafanı yorma" diyordu spikere..

Ne hikmetse ben kafamı yordum ve bu haberi internette araştırdım fakat ne
yazık ki bulamadım..Bulsan buraya ekleyecektim zaten..:pr:

Onu bulamadım ama başkasını yani aynısının tıpkısını, şıp demiş burnundan düşmüş derler ya onun gibi işte..
.
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
elelmanlar yan tarafa toyiki oyuncakcı stickere yapıştırmış :):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ne varki bunda ya ALLAH aşkına adam resmen motoru zararlı bi alet gibi gösteriyor,bide hız yapıyor diyor,o motor hız yapsa kaç yapar ne var yani bunda bende bazen yiğenimi alıp gezdiriyorum,afedersiniz ama maganda şöförler olmasa motorlar hiç kaza yapmaz adamlar zart diye önüne çıkıyo...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
oglum toyıkını gostersene amcana
aa bumu toyıkı hahah
Bu nasıl motor ya anlamıs degılım valla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
irenç öööööööö :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu mondial 50tt miydi oyle bişeydi
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
2
tamda oturmuş eski motorumun fotograflarını arıyordumki burayı buldum. baya dikkat çekiyormuşum demekki zamanında.
eleşitirileede cevap vereyim hazır bulmuşken motor çalıntı değildi asyamotor as 125 t modelidir motorum gayet temiz ve bakılıyken binamızın kapıcısının oğlu motoru çaldı ve kaza yaptı kırık granaj'ları söküp atarken böyle bi görüntü oluştu ve yaklaşık 2 a boyunca bu şekilde gezdim polis çevirdigindede plakamı ruhsatımı ve ehliyetimi gösterdigimde sıkıntı çıkarmadılar hatta başka çeviren olursa şu şu komiserin selamı var de bırakırlar diyende oldu. ayrıca allaha şükür hiçbir kaza yapmadım bu motorla ve böyle bi motorda olsa dahi kasksız ve montsuz asla binmedim ( istisnalar kaideyi bozmaz :) ) aynı zamanda motorun granajları dısında hiç bir eksigide yoktu bütün bakımlarını sürekli olarak yapardım en sonunda üniversite için istanbuldan ayrıldıgımda motoru evimin otoparkında bıraktım ve döndüğümde yoktu, düz kontak olayını benden başka biri farketmiş sanırım. bu arada düz kontak yapmamın sebebide motoru çalarken düz kontak yapılmaya çalışımış ama becerilememiş yeni anahtar içinde 70 lira istemişlerde ama bütçemiz yeterli degildi o dönemlerde bu şekilde kullandım bi süre sonrada havya yardımıyla kabloları tekrarbğladım ayrıca kontak anahtarıda sürekli olarak üzerindeydi zaten düz kontak yaptıgımda bile konuyu açan abim onuda görmüştür sanırım =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

son mesajın üzerindende 3 sene geçmiş ölüyü dirilttim resmen. bu arada ilk mesajda kendimi tanıtmadıgım için özür dilerim motorumu görmenin verdigi heyecndan oldu kusuruma bakmayın =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst