O Kadar Salağım ki...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
gangam sen rahat ol yaa.. gel bu tarafa da sana bi köfte ekmek ısmarliyim he.. birlikte yer ağlarız.. :salut: :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
he gurban he....

merak etmeyesen ..biz seni yanlış,ters anlamayız....

ama konu dışına da saat ile ilgili şeyler yazma...bak millet neler diyor sonra....:pl::pl::queen::queen: :rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ni o sen dü mi ehtiyarladın, seninde mü glavyeye basıcah dirmanin galmadi.

valla üşencime değil be abeyy...

gangam sen rahat ol yaa.. gel bu tarafa da sana bi köfte ekmek ısmarliyim he.. birlikte yer ağlarız.. :salut: :rendeer:

köfte daveti tanıtsız kalmaz ganga...:p

he gurban he....

merak etmeyesen ..biz seni yanlış,ters anlamayız....

ama konu dışına da saat ile ilgili şeyler yazma...bak millet neler diyor sonra....:pl::pl::queen::queen: :rendeer::rendeer:

abi herkesin bir derdi tasası var valla konu dışı olmasa halimiz nice olur...konu dışı dert masası gibin...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
mete abi ne ayaksın artık telefonları ma çıkmaz oldun anlayalım yani bi hata mı ettik?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ben var ya ben.
Hani o ucakta anos yapılmadan çoook önce telefonunu kapatıp laptopunun telefonunun bataryasını çıkaranlardanım.
Senin o aldığın saatten bende almak istiyorum yoksa 5-10 saat boyunca saat kaç kaç metredeyiz diye hostese sormak zorunda kalıyorum.
Senin o başlığı bulamadım, galiba Eylül gibiydi.


Bazen hostes olmuyo hos oluyo saatten bi haber yaşıyom
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Ben var ya ben.
Hani o ucakta anos yapılmadan çoook önce telefonunu kapatıp laptopunun telefonunun bataryasını çıkaranlardanım.
Senin o aldığın saatten bende almak istiyorum yoksa 5-10 saat boyunca saat kaç kaç metredeyiz diye hostese sormak zorunda kalıyorum.
Senin o başlığı bulamadım, galiba Eylül gibiydi.


Bazen hostes olmuyo hos oluyo saatten bi haber yaşıyom
hossss saati metraşı bilmiyor mu abi...:cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst